Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på en mulig idé

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Projektet ved at komme op og køre, og jeg leder derfor efter personer med stor fodboldviden. Det gælder både for de store ligaer som Superligaen, Premier League, Ligue 1, La Liga og Serie A, men også meget gerne for de mindre kendte ligaer som NordicbetLigaen og Æresdivisionen. 

Send mig en besked herinde, hvis det lyder som noget for dig. Jeg kan starte med at sige, at det i første omgang er frivilligt. Der er dog plads til udvikling, og jeg kan ikke afvise, at det over sigt kan blive lønnet. Ud over det, er det en oplagt mulighed, hvis du går med journalistdrømme i maven, og dette vil pynte gevaldigt på CV'et. 

Vh.

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Stadig på udkig efter skribenter, så kontakt mig meget gerne :-)

Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Bassen12:
Vil meget gerne præcisere, men selve idéen vil jeg helst holde for mig selv.
- det er ikke altid en god ide at gøre dette  - eller skal man nu sige aldrig?? - hør selv de store herre som Matin Thorborg eller Jesper Buch - hvis du vil have feedback spred the news :) - bare et godt råd, var netop ligesom dig i starten, og frygtet at fortælle nogen eller noget - men lad være RÅB OP :) 

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input, det vil jeg bestemt tage til overvejelse :-) Jeg frygter dog, som du også nævner, at min idé vil blive taget. Det er første gang, jeg starter noget op selv, så vil gerne være påpasselig. Omvendt kan jeg godt se, at det kan have en negativ indflydelse på henvendelserne, men jeg har allerede nu fået flere interessant henvendelser. 

Vh. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)