Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung iværksætter søger job

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kort om mig:

Mit navn er Gustav Lauritzen, jeg bor i Svendborg hvor jeg går i 3. G på gymnasiet. Når jeg ikke går i skole bruger jeg en masse tid på online markedsføring og e-handel, som jeg synes er interessant og som jeg virkelig brænder for. Jeg arbejder med en masse spændende elementer indeholder den online verden via min egen webshop (www.byengholm.dk). 

Her i sommerferien vil jeg dog godt tjene lidt ekstra som jeg kan bruge på min nystartede virksomhed. Derfør søger jeg et job hos en webshop, eller en anden type virksomhed der operere på nettet

Jeg har selv opbygget en del affiliate sites efterhånden samt flere webshops. Derfor har en en del erfaringer som jeg gerne vil dele ud af 5-10 timer ugentligt. Du kan læse meget mere omkring mig og hvilke ting som jeg kan på min LinkedIn profil her

Mine kompetancer (dem med fed har jeg ekstra godt styr på):

SEO (fed)
- Jeg har arbejdet utroligt meget med SEO, som virkelig er en færdighed som jeg har en stor forkærlighed til
- On-page seo optimering

- Søgeordsanalyse og udarbejdelse af tekster

Linkbuilding 
- Ekstern og intern linkbuilding 
- Blog netværk 

Content marketing 
- Kreativ og innovativ tænkning der skaber en masse god omtale, links og social buzz. 

Markedsføring
- Stort netværk af bloggere 
- Remarketing via Facebook (opsætning af kampagner, grafik og tekst)

Konverteringsoptimering 
- A/B testing i webshops 

Løn:

Da jeg stadigvæk bor hjemme i de trygge (og meget billige) rammer, er min timeløn utrolig konkurrencedygtig og som kan forhandles ved længervarende projekter. 

Kontakte mig:

Hvis du vil vide mere omkring mig, kan du som sagt kigge på min LinkedIn profil her

Hvis du har nogle spørgsmål, jobtilbud eller noget andet kan de skrive til mig her via amino eller ansøge mig på skype (gustavgade) og så kan vi tage en snak der. 

Jeg glæder mig til at høre fra dig,

Mvh Gustav


Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)