Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SummaSummarum - opdeling af faktura.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg bruger til daglig SummaSummarum Enterprise. Eftersom jeg er håndværker, har jeg en fast aftale med min grossist om levering af materialer, til det daglige brug. Hver måned opgøres dette varekøb, og jeg betaler for den måneds forbrug, med et beløb. 

Når jeg bogfører med Summa,, henter jeg en CSV-fil ind, fra banken. Her figurerer dette beløb kun en gang, hvorefter jeg I excel sidder og inddeler denne post, således at de kommer ud på de rigtige projekter mv.

Kan det passe, at der ikke findes en sådan funktion i Summa, hvor jeg kan opdele beløbet? Har hørt at denne funktion findes i Economics (opdeling af en kassekladde linie)

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg har brug for at opdele et importeret beløb i kassekladen  tilføjer jeg extre linier efter beløbet og kontere fordelingen på disse. Det samlerde beløb (impoteret fra banken) konteres på afstemningskontoen uden modkonto og opdelingen får ingen afstemningskonto men kun kontonummer

Med det forbehold at jeg bruger version 3.6 professionel – kassekladen opsat med en beløbskolonne

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)