Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Basis tøj? Plus eller almindelige størrelser?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Randers C
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer ;-)

Jeg har længe gået og tænkt over at starte egen virksomhed, og synes selv jeg har haft mange gode idéer oppe og vende fx. Hæretelefoner, boxershorts, sko osv. Men enten har der været for store omkostninger i at bestille det hjem ellers har der været alt for stor konkurrence. Og nu skal jeg til at starte på HHX efter sommerferien og tænker at tidspunktet til at starte for sig selv er helt perfekt i og med jeg kan få noget hjælp igennem mine timer på skole. Men jeg har så her de sidste måneder tænk over at starte et websitenettet hvor jeg ville forhandle basis tøj, altså helt sorte, røde, hvide, blå osv. T-shirts og poloer. Jeg kan skaffe varerne billigt hjem så start prisen bliver ikke alt for høj og synes heller ikke af konkurrencen inde for de her vare er alt for stor. Tror ihvertfald godt mine idéer kan få mig langt med det her. Men der er to modhager som i måske kan hjælpe mig med. Den første er: skal det være plus størrelser eller almindelige størrelser? Altså skal det være Til overvægtige eller til folk med almindelig vægt?

Det andet er: jeg kan få mine vare billigt hjem ved at bestille dem fra en hjemmeside fra England men hjemmesiden sælger tøj til private kunder er det så overhovedet lovligt og/eller en smart idé at bruge dem til at bestille hjem fra?

Håber i kan hjælpe mig og give mig noget konstruktivkritik!
På forhånd tak! :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)