Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Amino vil du helst møde ?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Frost, Dennis Kjærgaard og Kristian Ole står alle højt på min liste - men jeg er bare ikke skide tit i asien.. :-)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak og i lige måde Halfdan. 

Det sker også jeg kigger forbi DK, så skal nok sige til i god tid ;)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Jeg glæder mig sindssygt meget til på et tidspunkt at møde Sasa Kovacevic som jeg snakker med hver eneste uge, men aldrig har mødt IRL.

Jeg føler mig skuffet Thomas :-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par stykker, som jeg gerne ville møde af forskellige årsager. Jeg nævner i flæng uden prioritering...

Jesper fra MediaMouse, fordi jeg har dyb respekt for hans oprigtighed, når han driver forretning. Jeg har haft lejlighed til at tale i telefon med ham i forbindelse med lidt erhvervsmæssig sparring, og tror faktisk at vi kunne have gensidig gavn af at udveksle ideer og metoder


Hans Stockholm (også i denne tråd), fordi han (du) skriver nogle voldsomt interessante indlæg og umiddelbart virker som en mand, jeg ville finde det hyggeligt at drikke en fyraftensbajer med.

Og så vil jeg som udgangspunkt ikke lige nævne flere, da mit indlæg kan blive ret langt, men vil understrege, at der med garanti er flere herinde, der fortjener min "gunst", som jeg bare ikke lige har nævnt i første omgang.

Mange hilsner
Peter
Pbtryk.dk

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så skal jeg nok lige lære at stave dit navn, Hans Stokholm Kjer :) Sorry

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

Thomas Frost, Dennis Kjærgaard og Kristian Ole står alle højt på min liste - men jeg er bare ikke skide tit i asien.. :-)

Lige over, og hvis du kommer herud, så er der stol, bord og en internetforbindelse klar til dig Smile

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Thomas Frost:

Jeg glæder mig sindssygt meget til på et tidspunkt at møde Sasa Kovacevic som jeg snakker med hver eneste uge, men aldrig har mødt IRL.

Jeg føler mig skuffet Thomas :-)

Det skal du ikke være Emil :-) Hvis jeg kommer til Danmark kommer jeg forbi til en fyraftens-øl og kommer du nogensinde forbi Yogyakarta, er du altid velkommen her.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror ikke der er nogen personer på Amino jeg har interesse i at møde / tale med som jeg ikke allerede har mødt og/eller talt med, du får ikke rigtig noget ud af at sætte folk op på en pedestal - det skaber blot mere distance imellem folk.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg tror ikke der er nogen personer på Amino jeg har interesse i at møde / tale med som jeg ikke allerede har mødt og/eller talt med, du får ikke rigtig noget ud af at sætte folk op på en pedestal - det skaber blot mere distance imellem folk.

Men man sætter jo heller ikke nogen op på en piedestal fordi man skriver man godt kunne tænke sig at møde personen. Jeg må indrømme jeg heller ikke kan se hvorfor det skulle skabe distance mellem folk at man skriver man har lyst til at møde dem. Jeg har det personligt lige omvendt.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas: Jeg kan godt følge dig, men trådstarters indlæg lægger op til stjerne-dyrkelse, det er ihvertfald sådan jeg læser det, og helt ærligt så er der ingen på Amino som er længere væk end en kop kaffe. Jeg kan ihvertfald ikke komme i tanke om nogen der ville sige nej hvis jeg ringede til dem og bad om et møde med bare en nogenlunde seriøs grund.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)