Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Amino vil du helst møde ?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, hvilken Amino vil du helst møde i virkeligheden, og hvorfor ?

Glæder mig til nogle spændende svar :)

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Når jeg har et ærinde og gerne vil mødes med nogen, så ringer jeg til dem og mødes med dem.
Det er ikke så svært.
Der er ikke nogen på Amino, som ikke er almindelige mennesker.

- i hvert fald ikke nogen af dem, jeg har mødt.

Venlig hilsen

Hans 

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

God pointe ^

Men skal jeg svare, så skulle da være Hr. Thorborg. Syntes bare han er en spændende mand. 

Han holdte en foredrag på HTX Aalborg for folk med faget Innovation (dengang jeg gik der, omkring 2009 eller noget). Det var skidegodt.

Jeg tror faktisk min iværksætter tankegang begyndte der.

KOMPLET HJEMMESIDE FOR 2000 KR! - MED INDHOLD!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Jonas Hansen:
Men skal jeg svare, så skulle da være Hr. Thorborg

Så bring dig i en situation, hvor det er interessant for Martin Thorborg at tale med dig.
Jeg fik mail fra ham i går, fordi jeg havde tippet ham med en ting, som måske interesserede ham.

Gør dig klart, hvad du vil have ud af at møde Martin, og hvad han skal have ud af at møde dig.
Hvis I kan give hinanden værdi - enten økonomisk eller mentalt, så er det indlysende, at I skal mødes.

I Aminos helt unge dage, havde jeg gjort en ret stor indsats for at hjælpe Amino med at blive et godt og seriøs forum. Jeg gjorde det primært, fordi jeg kunne se en platform for personlig branding i det.
Martin Thorborg skulle så til Bedsted (30 km fra, hvor jeg bor) for at holde foredrag for en sportshal fuld af forretningsfolk. Jeg kom tilfældigvis til at sidde på første række. Da Martin kom ind i hallen, fik han øje på mig og gik hen og hilste, før han hilste på arrangøren. Det gjorde han, fordi jeg havde skabt værdi for ham - og fordi han interesserede sig for, hvad jeg var for et menneske.

Og det er sådan det fungerer. Hvis du vil "møde Martin Thorborg" fordi du tror, du får en snip af hans magi ved at røre ved hans poloshirt, har du ikke en chance - men hvis du kan byde ind med ægte menneskelig og/eller forretningmsæssig kontakt, så kan du bare ringe til ham.

Idolerne er bare mennesker.

God vind med idoljagten ;-)

Hans 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til Carsten Jacobsen for de fem stjerner.
Jeg har også været rigtig glad for at møde dig :-)

Hans 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hehe, ja, jeg har også mødt Hans, Martin og mange andre Amino'er Smile

Faktisk er de fleste af os interesseret i at netværke, så smid en besked til hvem I gerne vil mødes over en kop kaffe med. Jeg tror at jeg har mødt omkring 30 Aminoer gennem tiderne. 

Dog har jeg aldrig mødt Mikkel DeMib, som også var en af de første som kom på Amino, men det sker sikkert en dag...

Mvh Carsten

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis/når jeg har haft lyst til at mødes med nogen i virkeligheden, har det som regel været fordi vi har haft en god dialog først.

Ellers har jeg været til iværksættermøder og den slags. Jeg kan i hvert fald igen og igen konstatere at der er langt større sandsynlighed for at jeg får en kundehenvendelse fra en, der har mødt mig i virkeligheden. 

Jeg er bestemt ikke den eneste, der oplever dette, så det er en rigtigt god idé at gøre det som. Ikke kun for kunder heller, men også gode "konkulleger".

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg glæder mig sindssygt meget til på et tidspunkt at møde Sasa Kovacevic som jeg snakker med hver eneste uge, men aldrig har mødt IRL.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Zylauv Kristensen:

Som overskriften siger, hvilken Amino vil du helst møde i virkeligheden, og hvorfor ?

Glæder mig til nogle spændende svar :)Mvh. Martin

Og - helt seriøst - hvad vil du bruge de svar til - ?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Helt seriøst ?

Absolut ingenting udover noget hyggeligt læsning, det var præcis derfor jeg postede det i dette forum

Cafe og hygge

Her er ordet frit. Her snakker vi om alt andet end iværksætteri.

:)

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)