Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder i, B2B kunder?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 74
Fra  MÖTRIK Design Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg står med mine partnere og overvejer hvordan vi skal løfte vores nuværende marked et niveau?

Lige nu består vores kunder af helt unge ivæksættere, uden den store kapital. Men hvordan vil i mene man øger sin målgruppe, altså hvordan kommer i, i kontakt med allerede etablerede firmaer/nystartede der har en lidt større kapital end 3.000 kr.

For vores vedkommende levere vi grafisk synlighed på nettet/hjemmesider, hvordan vil i mene man skal gribe det an?

Hvordan skal vi få noget omtale som virksomheder vil tage seriøst, eller som vil få dem til at tage et kig på os.

Håber i har nogle guldkorn!

Lad debatten starte!

Mvh Alexander Gram Jensen

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det jeg tænker kunne gøre en forskel, vil være at deltage i noget erhvervsnetværk.

Mon ikke der er optil flere muligheder for dette i dit lokalområde?

Held og lykke.

KMOsen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 74
Fra  MÖTRIK Design Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tak for det, har du nogle anbefalinger til hvordan man kommer ind/bliver medlem af sådan nogle?

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Det interessante er jo at i vil markedsføre andre ved at skabe grafisk synlighed. Først og fremmest så skal i prøve at gå på en browser uden egen søgehistorik, kan i finde jer selv hvis i ikke kendte til webadressen?

Jeg kan ikke finde jeres hjemmeside, heller ikke når jeg søger på dit navn. En god start vil være, at få jeres webadresse ind i jeres virksomhedsprofil, din egen private profil og alle mulige andre steder.

Store virksomheder kan have det lidt svært med det små, specielt hvis det drejer sig om programmering. De sigter ofte efter en længervarende relation, så dur det ikke deres samarbejdspartner pludselig ikke eksistere længere, specielt ikke hvis de har kodet dele af deres webshop.

Håber det giver mening for dig. Ellers er du mere end velkommen til at skrive igen :)

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Jeg ved der er et par uger til, men en mulighed for gratis markedsføring er at tilmelde sig så mange gratis kurser/intro kurser som muligt i vækstuge 46.

Jeg har selv brugt dette en enkelt gang til at markedsføre mig selv over for helt små virksomheder. I mit tilfælde hvor jeg besidder viden om marketing kunne jeg sidde i workshops og arbejde med de små virksomheder og ud fra deres virksomheders cases fortælle dem hvad jeg kunne gøre for dem.

Samtidig, som en lille bonus, fik jeg lidt ny viden med mig fra de workshops jeg deltog i :)

Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Smart TV apps Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Find de bedste smart TV apps her og tjek vores nye smart TV og smart TV apps forum ud her www.smarttvapps.dk

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

I forhold til netværksgrupper; der er jo et hav af tilbud af forskellig slags.

Jeg er selv aktiv i FCM´s erhvervsnetværk (Biz-net) Det koster selvfølgelig nogle sponsor kroner, men som jeg ser det er de hurtig tjent ind igen.

I FCM netværket er der branche-eksklusivitet i hver enkelt gruppe.

Vi mødes hver 3. uge. Og har altid en relevant dagsorden og et fast punkt er søgninger efter indgange til mulige kunder/samarbejdspartner.

Hvis du er interesseret , har jeg lov til at tage en gæst med til en eller to møder.

Mvh KMOsen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du får dig en hjemmeside, som du linker til i din signatur. Evt køber du 1-3 mdrs Amino+, og så smider du et stort banner ind!

Du får lavet en god referenceliste på din hjemmeside, så de besøgende kan se dit arbejde!

Du tager fat i 5-10 aminoer herunder, hvor du lavet noget grafisk arbejde gratis. Ik fordi du vil arbejde gratis, men fordi du vil have endnu flere referencer, som kan tale om dit arbejde...

Er du god, så skal kunderne herefter nok kommer. Så gælder det bare om, at du bliver ved med at udbygge din markedsføring, og gerne gør det på flere platforme, herunder G+, Linkin, FB, forums osv...

Evt kan du blive partner med nogle programmører, da de tit får designopgaver ind, om de ik selv kan løse. Her er lette jobs, hvis evnerne er der...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)