Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan produktfeeds bruges ifbm online markedsføring?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Vi skal til at opruste vores online markedsføring. I den forbindelse vil jeg gerne bruge et produktfeed. 

Umiddelbart - så vidt jeg ved - så kan jeg bruge et mangeto-produktfeed til:

- Pricerunner
- Affiliate via partner-ads
- dba.dk
- guloggratis.dk

... er det korrekt forstået? Er der nogen der har andre ideer? :)

Det er primært til de varer vi har på www.monsterbilligt.dk  

Hvad er eventuelt ulemperne ved produktfeeds?

Hilsen Morten

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke forstået hvad du søger efter, din side ser meget tom ud...søger du produkter til din shop, så er det rigtigt at du skal lede efter productfeeds....men dine webadresser tyder jo mere på at du leder efter salgskanaler. Det er vidst kun partnerads der har product feed.

Tror godt man kan tilføje euroads til din liste.

Vælger du at bruge productfeed på dit site lyder det som om din side er bygget til nogle andre, end dem der besøger den, kommer der for. Dvs. ulempen ved productfeeds er at der er mindst 3 firmaer der skal tjene på varen, og det gør ofte at varen bliver dyr (sammenlignet med kæder der importerer selv). Hvis du har et produkt til salg og der er 3 der skal tjene på det, kan du så leve af det hvis ikke salget stiger med 300%? Alle markeder har en naturlig størrelse som dog kan påvirkes, men det er ikke sikkert det er en god ide at dele markedet med andre.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr A

Helt tom er MonsterBilligt.dk heldigvis ikke, men der er bestemt plads til flere produkter :)

Monsterbilligt.dk er en webshop vi har hvorfra vi sælger div. boligtilbehør. I denne forbindelse tænker jeg at lave et produktfeed i forbindelse med vores markedsføring.

Så vidt jeg har forstået så kan et produktfeed bruges forskellige steder til annoncering. Bl.a. via partnerads, pricerunner, dba.dk 

Dvs. hvis jeg forstår det rigtigt, så behøver jeg blot at lave 1 produktfeed som så kan bruges på forskellige sider / kanaler.... ??

Hilsen Morten

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil have dine produkter ind på pricerunner så skal du bruge den software som de leverer så deres system ser efter priser på din side...det er ikke dig der styrer deres system. Du betaler dem for at kopiere dit indhold, og hver gang en kunde klikker sig hen til din shop betaler du et beløb (tror det er en krone). Så opdaterer de med jævne mellemrum.

Jeg kunne kun se en lænestol på forsiden, de andre mange pladser til varer var tomme så jeg gik ud fra du kun har den ene vare...men det var så forkert...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)