Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vedr. magento shop

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bestilt hos det pågældende firma, og kan fortælle at jeg på snart 3. måned venter på at min shop bliver færdig.
Har aldrig oplevet et mere uprofessionelt forløb, end hos Wuzzuu/Ehandelsfirmaet, og havde ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG valgt dem, hvis jeg havde kendt til deres elendige måde at køre virksomhed på.
Mail på mail med den ene latterlige undskyldning efter den anden, og de første 15-20 mails med "i aften, morgen, på søndag, i slutningen af ugen, bla bla bla".
Er så stjerne-træt af firmaer der i den grad pisser på kunder, når betalingen er i hus, og det er under alt kritik, at de fortsat annoncerer på Amino!!! 

Sagt på en anden måde...Forvent ikke et svar, for det tror jeg ærlig talt ikke ligger til deres "service"...

 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Han plejer altid at tilføje noget til tråden.

Hvor er han???

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er forhåbentlig ikke nogen af dem som stadig ikke har fået leveret der har betalt for noget?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Aze:
Har aldrig oplevet et mere uprofessionelt forløb, end hos Wuzzuu/Ehandelsfirmaet, og havde ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG valgt dem, hvis jeg havde kendt til deres elendige måde at køre virksomhed på.

Når noget lyder for godt til at være sandt... Så er der nok noget om det.

- Men erfaring har bare den kedelige egenskab at den ikke kan læres.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

selvstændig38:

har hørt fra mange nu, som har skrevet til mig at han er en det vi kan kalde en svindler.

han har skrevet åhr er lige i Tyskland eller Sverige, eller er syg osv og osv

utroligt sådan en "svindler" kan blive med at fuppe mennesker

Jeg debatterer med Thomas en del herinde på Amino, og vi har som oftest været uenige og bølgerne er gået højt.

Men jeg syntes alligevel ikke, at det er helt fair, at kalde manden for en "svindler". Jeg føler mig sikker på, at det fra Thomas' side ikke har været et forsøg på at være uærlig, men senere at han at ikke har haft ressourcerne til at leverer det han har lovet.

Sådan er det tit med iværksætteri man tager en chance, løber efter drømmen og prøver at skabe noget nyt og innovativt i markedet. Thomas' forsøger at levere Magento shops til en pris, der er super billig og det er en meget svær disciplin. Man kan kun håbe at han får styr på det i fremtiden.

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

har fået koden, men den anden siden som vi betalte 3500 kr for har jeg intet set poå endnu, og han svarer ikke,  men fejlen har jeg fået et andet firma til at lave.

men det er fandme træls at betale 3500 for ingenting og det var i maj mdr. tror jeg og han siger bare de arbejder og arbejder men har intet set endnu vedr siden

han ville ikke annulerer den så jeg fik pengene tilbage, men jeg har sku ikke bare penge til at bruge på ingenting så kunne jeg lige så godt donerer disse penge til sultne børn i stedet for ham

og flere har skrevet til mig med de samme svar han giver

syg

er i tyskland

arbejder på sagen

osv osv

thomas

Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har oplevet fuldstændig det samme som flere andre i denne tråd skriver.

Jeg betalte 12 februar 50% af den aftalte pris, og idag skriver vi d. 28 aug og jeg har ikke set så meget som et udkast på siden. Der udover kan jeg også se på min hostings stats at hans IP adresse ikke har besøgt domænet siden 30 maj! Jeg havde nogle specielle udfordringer til shoppen, og fair nok at det tager længere tid en planlagt ift uforudsete komplikationer mm, men...

Jeg oplever fuldstændig det samme som jer andre, mangel på svar, ingen reaktion på telefon, begrundelser som sygdom, overfald, hospitals indlæggelse, travlhed, ferie, ansættelse af eksterne der skal give deadlines osv. hvilket givetvis godt kan være sandt, jeg påstår ikke at han nødvendigvis lyver, men man bliver lidt mistænksom når de eneste informationer man får er udskydelser og nye deadlines.

Sidst jeg hørte fra ham var onsdag d. 2 juli med besked om at han vidste noget den efterfølgende fredag, hvor hans eksterne mand havde lovet det færdigt. 6 mails og næsten 2 måneder senere har jeg INTET hørt fra ham. Men kan se at han sagtens kan finde tid til at svare på negative Trustpilot anmeldelser og debat indlæg på amino, i samme tidsrum.

Han skrev i sin salgstale at han kunne lave denne opgave på, og jeg citere: "Tidsmæssigt vil jeg nok skulle bruge omkring 1-2 uger, men det afhænger også lidt af hvad der ellers er på programmet af opgaver" - og jeg skal da love for, at der er kommet andre opgaver på programmet. Jeg sidder ihvertfald tilbage 6,5 måned senere og har intet set til min webshop og intet hørt fra ham i 2 mdr.

Er der nogen der kan hjælpe ift hvad man kan gøre i denne situation for at få sine penge tilbage? Hvor klager man til, og for hvilken instans skal man kører en evt erstatningssag?

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DKK 3500 er mange penge MEN...tænk på alt det bøvl du skal igennem nu plus ærgelser. 

Afskriv det om kom videre i teksten..

Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

NEJ!

Det er hverken mange penge, eller noget som han skal have lov til at slippe afsted med!

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

chr_cj:
han skal have lov til at slippe afsted med!

Enig, men karma will take care of that, it always does...

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)