Har oplevet fuldstændig det samme som flere andre i denne tråd skriver.
Jeg betalte 12 februar 50% af den aftalte pris, og idag skriver vi d. 28 aug og jeg har ikke set så meget som et udkast på siden. Der udover kan jeg også se på min hostings stats at hans IP adresse ikke har besøgt domænet siden 30 maj! Jeg havde nogle specielle udfordringer til shoppen, og fair nok at det tager længere tid en planlagt ift uforudsete komplikationer mm, men...
Jeg oplever fuldstændig det samme som jer andre, mangel på svar, ingen reaktion på telefon, begrundelser som sygdom, overfald, hospitals indlæggelse, travlhed, ferie, ansættelse af eksterne der skal give deadlines osv. hvilket givetvis godt kan være sandt, jeg påstår ikke at han nødvendigvis lyver, men man bliver lidt mistænksom når de eneste informationer man får er udskydelser og nye deadlines.
Sidst jeg hørte fra ham var onsdag d. 2 juli med besked om at han vidste noget den efterfølgende fredag, hvor hans eksterne mand havde lovet det færdigt. 6 mails og næsten 2 måneder senere har jeg INTET hørt fra ham. Men kan se at han sagtens kan finde tid til at svare på negative Trustpilot anmeldelser og debat indlæg på amino, i samme tidsrum.
Han skrev i sin salgstale at han kunne lave denne opgave på, og jeg citere: "Tidsmæssigt vil jeg nok skulle bruge omkring 1-2 uger, men det afhænger også lidt af hvad der ellers er på programmet af opgaver" - og jeg skal da love for, at der er kommet andre opgaver på programmet. Jeg sidder ihvertfald tilbage 6,5 måned senere og har intet set til min webshop og intet hørt fra ham i 2 mdr.
Er der nogen der kan hjælpe ift hvad man kan gøre i denne situation for at få sine penge tilbage? Hvor klager man til, og for hvilken instans skal man kører en evt erstatningssag?