Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino er uhyre langsom?

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke plus medlem men jeg oplever både debat og freelancer langsom. især når man sender beskeder på freelancer og synes det er trist. ¨

Jeg har været på neppet mange gange at springe videre. 

Det som jeg synes kunne være fedt er 

1. forsiden til amino bliver bare lidt hurtigere men der hvor jeg oplever den største svaghed er når der er et popup reklame

2. Freelancer besked system blev lidt hurtigere til at sende.... Det kan jo tage op til 60 sec inden beskeden er sendt. ved ikke om plus har samme oplevelse.

Go Sommer til Amino og tak for et kanont forum

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig - hele besked-systemet performer rigtigt dårligt pt. Men den problemstilling får vi først kigget på i løbet af 14 dage. I første omgang ser vi om vi kan løse performance ved at bruge debatten, næste step bliver så besked-systemet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hansen:
Det kan jo tage op til 60 sec inden beskeden er sendt. ved ikke om plus har samme oplevelse.

Hej Hansen,

I hvilket scenarie oplever du at det tager 60 sek at sende en besked på Freelancer? Er det når man afgiver et bud, skriver frem og tilbage eller andet?

Mvh

Thomas

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Vedel Larsen:
I hvilket scenarie oplever du at det tager 60 sek at sende en besked på Freelancer? Er det når man afgiver et bud, skriver frem og tilbage eller andet?

Det er faktisk det hele inden for besked systemet. Nu er jeg som sagt ikke plus medlem men jeg ved ikke Plus medlemmer har samme oplevelse som jeg har

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Vi har kigget lidt på det her i formiddag og fandt en "uhensigtsmæssighed" i koden.

Du må meget gerne vende tilbage, om det er blevet bedre eller om det stadig er det samme. Jeg oplever nemlig ikke selv problemet, så feedback er velkommen :-)

Mvh Thomas

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor har Amino godt nok hostet her til aften, drømmer stadig om den dag hvor det bare loader hurtigt skal jeg indrømme ... Træls at sidde med tid og lyst til fx at svarer i 10 tråde og hjæpe folk, men efter de 2 første svar opgiver man helt pga loadtiden, tror utrolig meget hjælp går tabt pga det.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det går langsomt. En måling med www.webpagetest.org med målepunkt i Falkenstein, Tyskland med en 5/1 Mbit linie og Chrome browser giver følgende Speed Index (mål for hvornår siden opleves klar):

Speed Index, First View: 8,5 sek
Speed Index, Repeat View: 3,2 sek

Den langsomme sideloadtid skyldes primært en langsom back-end, reklamer og de mange objekter der loades. Dertil en længere række uhensigtsmæssigheder i front-end.

Der er langt til et Speed Index på under 1 sekund, som er et mål alle skulle sætte sig for deres online medier, inkl. Amino. På den anden side, forbedringspotentialet er rigtig godt :-)

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Krabbe, scanboat.com:
Mht reklamer - så mener jeg at kunne se at de trækkes ude fra - så det er ikke dem de er årsag til manglende hastighed

Uanset om reklamerne loades fra 3. part, så skal de jo loades og renderes af browseren. Så jo, de er bestemt en ganske betydelig medvirkende årsag til den lave hastighed. Faktisk nok den største årsag.

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:
For at slå det helt fast så har de her performance issues intet at gøre med hele banner/annonce-delen på Amino. Annoncer loades ind efter at Amino er loadet ind og styres 100 pct. fra 3. part.

Det er ikke rigtigt at reklamerne loades efter Amino websiderne er loadet, og I misser måske en stor mulighed for at optimere hastigheden, hvis I tror det. Reklamerne loades før www.amino.dk/forum/ er loadet (Document Complete) og de forværrer sideloadhastigheden betydeligt.

Tag et kig - eller få nogle udviklere til det - på waterfall-diagrammet af Amino fra webpagetest.org. Så vil du se at reklamerne - ligesom alle de andre objekter - loades før Document Complete.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tue

Vi får det tjekket op i dag. VI har haft Peter Lundsbye til at kigge på Aminos performance og her var annonce-systemet ikke en del af de forhold som var medvirkende til performance-problemerne.

Jeg noterer mig at vi har haft performance-problemer søndag. Vi vender det på vores morgenmøde. Opstår performance-problemet i det man ønsker at poste et indlæg?

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)