Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino er uhyre langsom?

Side 5 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Martin Thorborg:
Google er simpel, fordi der er brugt millioner af timer på at gøre den simpel.


"You'd be surprised how much it costs to look this cheap."
- Dolly Parton


 Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Carsten Kvist:

Jeg er PLUS, og vader rundt i reklamer... Og langsom side. - Derfor jeg har opsagt PLUS ved udløb.

Det er en fejl, hvis du oplever reklamer over det hele som PLUS medlem, så det bliver helt sikkert undersøgt.

Mvh. Rune.

Jeg tror at Carsten mente at han vader rundt i reklamer på alle side undtagen debatten.

Det må jeg også erkende at det synes jeg er skidt, at man kun slipper for reklamer på debatten, nu når man er plus. Så snart man vandre ud af debatten, så vælter man i reklamer. Jeg var sikker på at nu når jeg købte plus, så ville jeg slippe for reklamer, men så nemt skulle det åbenbart ikke være! 

Hav en god weekend alle sammen! 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mads Eberhardt:
Det må jeg også erkende at det synes jeg er skidt, at man kun slipper for reklamer på debatten, nu når man er plus. Så snart man vandre ud af debatten, så vælter man i reklamer.
Set med mine briller er det noget populistisk sludder for at kune deltage i debatten, sætningen - vælter i reklamer - kan jeg slet ikke genkende når jeg surfer rundt på amino.

Lad os nu holde os til hvad det drejer sig om - hastighed. Og som tidligere nævnt har reklamer ingen indflydelse på hastigheden. De hendes og afvikles ud fra.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

At der er reklamer mellem nogle af indlæggene og ude i siden har jeg svært ved at se, er så stort et problem. Kan man ikke tåle at se det, kan man vel heller ikke besøge en bus- eller togstation, for her vrimler det også med reklamer.

Derimod irriterer det mig, når jeg bliver mødt med pop-up reklamer og hjemmesider med lyd. Disse kan meget hurtigt forlades, og virksomheder der bruger musik på deres hjemmesider, har i hvert fald meget sværere ved at få mig som kunde, end dem der har en velfungerende side.

mvh
Michael

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Min Mac er fra 2010 og virker upåklageligt når den ikke viser alle reklamerne.

Det der med ikke at birdrage med reklameindtæger kan jeg kun sige, så må de jo gøre det hele til betalingsforum. Aminos problem ligger jo i, at siden er bygget på et gammelt fundament :)

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil ikke betale for noget jeg ikke benytter.

Skulle forum delen blive på abonnement kunne det sagtens tænkes jeg ville betale et mindre beløb. Det meste af min tid herinde går egentlig med at komme med råd og vink til andre. Så på den måde bidrager jeg til at Amino er et sted iværksættere gider komme.

Undre mig, at ingen andre har produceret et forum, der kan konkurrere med Amino :P

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Vi har haft mange konkurrenter Rune, men når de finder ud af hvor meget de skal arbejde og hvor lidt økonomisk de får ud af det, lukker de igen.

Det ser så let ud at lave en Amino, men folk bliver hurtigt klogere...

Dbh Martin

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj,

Det er vel ikke anderledes end en hvilken som helst anden side. Der skal kunder i butikken. Jeres "goodwill" er svær at hamle op med, Amino ranker naturligt på en masse søgninger grundet alle de backlinks og gode svar folk kommer med.

Ja din fordel er jo, at du kan kæde dine forretninger sammen og få noget synergi effekt. (Mersalg) :)

Men uanset reklamer og måske lave hastigheder, så takker jeg for et udemærket fora. Kunne jeg ikke li' lugten i bageriet kunne jeg jo bare skride!

God aften og sov godt!

/Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Vi har haft mange konkurrenter Rune, men når de finder ud af hvor meget de skal arbejde og hvor lidt økonomisk de får ud af det, lukker de igen.  Det ser så let ud at lave en Amino, men folk bliver hurtigt klogere...
100% enig - kender det fra den branche jeg bevæger mig i - mange vil gerne og køber eksisterende sites og tror at bare fordi man hægter dem sammen med et magasin eller optræder på udstillinger i smart tøj og hurtigere sko så kører det - efter en kort periode mister de interessen og finder ud af økonomisk er det ingen guldgrube - kun ved selv uselvisk og uden tanke på penge lykkes det.

Men når det så er sagt - så kan jeg oplyse at nu er sitet også langsomt her i Spanien - hvad jeg indtil til for kort tid siden ikke havde oplevet.

Vi havde pludselig hastigheds problemer i maj og ind i juni - !uden at vide hvorfor det pludselig kom - vi havde ikke ændret noget overhovedet - som skulle være årsag.

Til alt held har jeg en kanon raket dygtig freelance teknikker der fandt løsningen via nogle indstillinger i databasen. Vi bruger mysql og bemærk problemerne kom som "lyn fra en himmel" - hvis jeres oplevelse er den samme - så sig til -

M - du kontakter mig bare hvis du er interesseret i kontakt til vedkommende - så formidler jeg gerne.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi er opmærksomme på performance-problemerne og alle vores resurser i udviklingsafdelingen har fokus på at forbedre sitens performance. Vi har hyret ekstern hjælp og vi tager problemstillingen meget seriøst.

I går fik vi rettet et par fejl og udviklingsteamet går nu metodisk igennem og fikser de ting vi har fundet. Vi investerer i en ny server som vi forventer bliver en del af vores hosting i løbet af de næste uger.


Vi har nogle performance-issues igen hertil formiddag. Når først vores servere er så presset som vi oplever det den seneste uge, så står vores servere periodisk af og kræver en genstart.

For at slå det helt fast så har de her performance issues intet at gøre med hele banner/annonce-delen på Amino. Annoncer loades ind efter at Amino er loadet ind og styres 100 pct. fra 3. part.

Jeg har aftalt med vores udviklere at de holder jer løbende opdateret her i tråden.

Nicolai



Side 5 ud af 7 (61 indlæg)