Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino er uhyre langsom?

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Frands:
Det er garanteret allerede blevet overvejet. Så i stedet for at spørge om I ikke har overvejet at bygge forumdelen op fra bunden og migrere data til den - så vil jeg hellere høre lidt om de overvejelser I har gjort.  Evt. hvorfor I har valgt ikke at gøre det?


Det er skam overvejet, men vi snakker flere mandeår og et totalt stop for udvikling af alt andet på Amino så længe.
Det er en meget, meget stor opgave.
Men klart noget vi overvejer alligevel.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

9,48 sek for forsiden, hvilken er hurtigt til tider. kan let tage 12-15 sek før forsiden reagere nogle gange.

Amino er meget tung at hente tit. Som det er nævnt i tidligere tråde, er det som om at Amino.dk trænger til en genvandig omgang, både hvad angår design (kunne godt bruge noget mere frisk og nyere design, optimering af selve siden (især dens load hastigheder) og det er fint nok at man gerne vil tjene på siden, det vel det, det hele handler om, men lidt færre reklamer kunne evt. hjælp siden.

Men det er naturligvis min mening :)

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Tro mig, alle småting er lavet og de få der ikke er, er der en forklaring på.
Fjern nogle features - fx frasortering af indlæg man ikke vil se i oversigten. Det er spild af resourcer. Der findes med sikkerhed meget mer af det hvor I er blevet imponeret af hvad der kan laves - men hvor brugerne - er ligeglad i forhold til en god hastighed - 

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er vi danskere altid gode til at kritisere Wink

Og javel vi ser jo at mennesker surfer mere og mere, og bliver mere og mere utålmodige.

Og dermed er load tiden for disse vigtig.

Men dem som "virkelig"/de "seriøse" væbner sig vel ofte med tålmodighed ???, da de ved at de på et eller tidspunkt når målet.

Er det lidt det samme med Amino ??? Wink

Jeg er ikke i tvivl om, at det også irriterer Amino, og de gør det de kan her og nu.

Men som vist alle ved ting tager tid.

Hvad med f.eks. offentlige ydelser, som Nemid, Ivækst, Nets, jobcentre m.m.

Er disse optimale Wink

Skal vi ikke alle engang imellem,  huske på at Amino er et private foretagende, med de udfordringer vi alle har som erhvervsdrivende?

Vi som driver virksomhed ved vel også, at der er mange forskellige daglige udfordringer Wink, der kræver "sin mand". 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Får den mistanke at folk tror mit indlæg var negativt ment, det var det ikke :)

Amino er her både for at hjælpe og for at tjene penge, derfor må man mene at de også er interesseret i at feedback fra deres bruger/kunder, en af disse feedback er at deres side til tider virker langsomt. Noget som vil dræbe de fleste webshops, hvis vi lige skal sammenligne :)

Nu er jeg ikke selv puls medlem, dermed har jeg ikke alle fordele, det må jeg leve med, jeg har dog lagt mærke til at selv plus medlemmer har beklaget sig over load tiden.

Mit indlæg var ment som en hjælp, til en side jeg bruger meget og er glad for, ikke andet :)

Venlig hilsen

//pete45  

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik:
Får den mistanke at folk tror mit indlæg var negativt ment, det var det ikke :)
Overhovedet ikke. Men bortset fra designet - så skrev du intet der ikke allerede var sagt og - i øvrigt - skrev du lige nøjagtigt det der var basis for at selve tråden blev startet. Netop at det ville være lækkert med nogle bedre svartider og at det ligesom er det som er "problemet/opgaven" - så mon ikke vedkommende der har givet dig stjerne - bare ville angive at det var da vist et indlæg der kun var skrevet for at skrive et indlæg.
Mht reklamer - så mener jeg at kunne se at de trækkes ude fra - så det er ikke dem de er årsag til manglende hastighed -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Vi som driver virksomhed ved vel også, at der er mange forskellige daglige udfordringer Wink, der kræver "sin mand". 
100% enig! og de af os der interesserer sig for vores virksomhed vi arbejder med udfordringerne. Og jeg er som du - 100% sikker på at det gør Amino´s folk også. Og mystisk nok - så opfatter jeg altså ikke problemet så stort som det blæses til.

Jeg sidder på en mac - langt fra DK med FF og det er kun ganske få gange jeg oplever svartider hvor jeg undres -

PS. Jeg er dog ikke enig med at vi skal sammenligne os med det offentlige og hvad de yder - de gør deres bedste med de midler de har tilrådighed - men har ikke samme friheder som os til at agere.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her er mit svar...jeg operloader en film saa man kan se hvor langt tid det tager i Manila i Filippinerne....

EDIT: Klik på nedenstående link for at se hvor lang tid det tager at åbne og gemme et indlæg. Husk på jeg sidder i Manila i Filippinerne på den anden side af jorden.

http://www.screencast.com/t/1GsfJhFW

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor bruger Amino no-cache og no-store i sin cache-control?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:
Jeg sidder på en mac - langt fra DK med FF og det er kun ganske få gange jeg oplever svartider hvor jeg undres -
Yes

Jeg selv der absolut ikke er nogen teknologisk nørd, oplever hellere ikke helt det samme, som dem som beklager sig.

" PS. Jeg er dog ikke enig med at vi skal sammenligne os med det offentlige og hvad de yder - de gør deres bedste med de midler de har tilrådighed - men har ikke samme friheder som os til at agere. "

Der jeg ikke helt enig med dig >Per Wink

Jeg har selv været offentlig og "halvoffentlig" ansat. 

Det er rigtig, der er forskelige begrænsninger for mange.

Men der er også slendrian derinde mange steder.

Oplevede bla. selv som ansat for snart mange år siden det store projekt "Amanda" i arbejdsformidlings systemet - håbeløst No

Og hvad sker der ikke for øjeblikket i SKAT ?. Jeg ved så godt at det ligger udenfor manges muligheder i systemet, at kunne ændre uhensigtsmæssigheder, men nogle må være ansvarlige ???

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)