Hej allesammen! |
Nu arbejder jeg selv med træ og ville foreslå jer at lave dem i fx ibenholt (ebony) også. Kig også gerne på wenge og måske nogle træsorter med lidt mere eksotisk mønster. :)
Hej allesammen! |
Nu arbejder jeg selv med træ og ville foreslå jer at lave dem i fx ibenholt (ebony) også. Kig også gerne på wenge og måske nogle træsorter med lidt mere eksotisk mønster. :) |
I har lavet jer en flot side, der præsenterer jeres produkt nydeligt. Det er en pæn dock, men jeg er enig med folk i, at mærket ikke signalerer kvalitet eller luksus, som I brander jer på. (Rettelse: Jeg har kigget yderligere på produktet og jeg tror ikke at det mærke er så slemt som jeg fik antydet. Men jeg måtte se en række billeder før jeg skiftede mening. Jeg er dog bange for, at mange der besøger siden lynhurtigt bestemmer sig for om det er køb/ikke-køb. Jeg tror det er billede 2 og 3 på forsiden, der skræmmer mig lidt (det er som om der er nogle ujævnheder rundt i kanten af mærket som skinner mig i øjnene) - Hvor mange mennesker føler et behov for en iPhone dock? |
Hej Simon. Jeg har ikke læst tråden igennem, men her er mine kommentarer til hjemmesiden, produktet og virksomheden. Hjemmeside: Flot hjemmeside, men jeres CTA knapper skal have mere fokus. Jeg savner kontaktinformationer, virksomhedsinformationer. Købsflowet er ret standard, men ganske udemærket. Her vil jeg igen påpege CTA knapperne- Sort tekst på en mørkerød knap fungerer ikke. Virksomheden/logoet: Munz giver ikke så meget mening i mine ører, men et navn behøver ikke altid give mening. Jeg kommer dog til at tænke på monz (Valuta på Netstationen) eller Monse (Ref. til mor) - Der skal være øget fokus på branding af jeres navn og virksomhed. En del af brandingen vil være et nyt logo. Produktet: Produktet og idéen bag er meget charmernede og I har helt sikkert ramt et eller andet. Dog ser produkterne også lidt "hjemmelavet" ud på jeres lyse modeller (ujævnheder). Dertil kommer jeres logo med udsmykningen forest på produktet. Dette er main reason at jeg ikke ville købe produktet. Det er ærgerligt, da produktet bliver solgt som et eksklusivt og stylish produkt. Jeg ville holde produktet helt clean og eventuelt have et tryk eller klistremærke under dock'en. Held og lykke :-) |
Jeg undre over de røde knapper med sort tekst. En hvid tekst vil gøre det meget nemere at læse. Og knappen til at lægge i kurv, vil jeg personlig gøre mindre (muligvis grøn) samt flytte knap, drop down og prisen, ned under teksten, da det virker underligt at blive mødt med pris, valgmulighed dog knap som det første. Det vil lette hele forløbet, vil jeg tro, og i sidste ende gøre dem mere købevillige? |
Nu tror jeg ikke en forbedring eller optimering af jeres website giver jeg en væsentlig forøgelse af salget - i skal tænke i nye baner og ud over jeres egen shop, i skal have fat i andre salgskanaler og i skal benytte PR som et redskab til at øge opmærksomheden omkring jeres produkter, og så skal i tænke ud over landets grænser - der er naturligvis et hjemmemarked, men det vil være begrænset - alene at brede sig til f.eks. Sverige giver dobbelt så stort kundegrundlag - forestil jer hvad det så f.eks. vil betyde at komme ind på det tyske eller engelsksprogede marked. |