Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan indgår man firmaaftaler?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg søger råd til, hvordan man kan indgå en firmaaftale.

Jeg har en forretning, som sælger fodbehandling med Doktorfisk, wellnessmassage og Hot Stone massage. Den ligger på Trøjborg i Aarhus N.

Jeg kunne godt tænke mig at prøve at etablere firmaaftaler, fx. hvor jeg kører ud til en virksomhed 1. dag om måneden enten med fodbehandling med fisk, massage eller begge dele.

Jeg ved ikke hvordan jeg skal starte på dette.

Hvilke virksomheder kan jeg tage fat i? (Har I nogen eksempler på virksomheder, som kunne have interesse i, at deres medarbejdere får en ekstra personalegode?).

Er det HR afdelingerne jeg skal skrive til?

Hvordan skal jeg formulere min henvendelse? (dette er jeg især i tvivl om). K

Jeg håber I kan give mig lidt hjælp.

Mvh.

Sabrina

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal først og fremmest tænke over hvad præcis du vil tilbyde firmaet.

Specialpris, klippekortordning eller hvad det nu kan være.

Så ringer du til firmaet, og forklarer kort hvem du er - og hvem de vil mene har ansvaret for dette område.

Så taler du med pågældende, og aftaler en dag hvor du kan komme forbi, for at fortælle om alle fordelene firmaet får ud af at lave en aftale med dig.

Du kunne starte med firmaer af en vis størrelse - f.eks over 50 ansatte.

Du kan også vælge efter afstand til dig, eller andre parametre.

Oplysninger på firmaer finder du enkelt og gratis på cvr.dk

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Helt klart skal du ringe til dem. sender du en email svarer de aldrig.  en god måde at komme i kantakt er at tale med den person der står for personale goder. i mindre firmaer er det tit chefen selv. du skal dog overveje hvad du vil tibyde. for hvis du kører ud skal det jo foregå i de ansattes arbejdstid, og det er der mange firmaer der ikke er parat til. derfor kunne aftaler om at de efter arbejde kan komme ind til dig istedet for,  tit sælge bedre. 
hvis du vil vide lidt mere om tingene kan du sende mig en PM med dit telefon nummer så ringer jeg dig op.  

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)