Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Luksus butik og vigtigheden af beliggenheden ?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Arco, du aner ikke hvor stor en hjælp du har været...jeg kigger videre og længere inde i byen.

Tusind tak for dine feedbacks

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er denne her jeg tænker på: http://www.abc-brudekjoler.dk/t/aabningstiderkoebenhavn

Jeg tror i øvrigt ikke det er vigtigt at det et udstillingslokale, så det burde være muligt at finde et butikslokale på en af de mindre sideveje til populærvejene.

Held og lykke med det!

/Arco

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så har det jo intet med luksus at gøre, det du siger nu er at du vil sælge discount brudekjoler ud fra et discount koncept ikke sandt. For du ved sikkert godt at kun meget få piger vil overveje at købe en brugt brudekjole, og rige kvinder sælger nok ikke deres brude kjoler. Så jeg tror du ender med at sælge brugte lavpris kjoler til piger fra Ishøj. Kan du leve af det?

Det nytter ikke at du kalder dit projekt for luksus når det er det eneste du aldrig kommer i nærheden af...sorry men jeg tror du skulle overveje at importere moderne brudekjoler fra Kina tll 500-1000kr. og sælge dem billigt - det tror jeg bedre dit koncept kan bære...men glem alt om luksus.

Det virker måske lidt hårdt men prøv lige at ryst posen en gang til.

Under alle omstændigheder vil jeg ønske dig held og lykke med din business.

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for linket

Og mange tak for hjælpen 

God Sommer

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen 

Og tak for endnu et fint indlæg. Og tro mig jeg er ikke færdig med at "ryste posen"  Det er kun en begyndelse med mit indlæg i dag og det har været rigtig godt med alle de fine respons.

endnu engang tak for fin feed back 

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare rigtig fin inspiration...tak for det :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Frk. brud,

Jeg arbejder til dagligt med udlejning af erhvervslejemål og har derfor også ofte med butikslejemål at gøre, og jeg kan fortælle dig at beliggenhed er enormt vigtigt, og ikke noget at tage let på. Det kan være farligt for en butik at spare her da det risikerer at have store konsekvenser for omsætningen. Den rette beliggenhed handler om synlighed, antallet af forbipasserende og specielt forbipasserende i din kundegruppe. Selvom du har et specielt produkt og kører omfattende online markedsføring er beliggenhed stadig helt centralt i forhold til at sikre kendskab blandt dine kunder samt at skabe en sammenhængende oplevelse mellem for eksempel brand, online kommunikation og oplevelse i butikken. Du kan læse mere og finde råd fra en ekspert på butikslejemål her

Alt held og lykke!

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Det var lidt mine egne tanker omkring beliggenheden og rifrig godt at få det bekræftet af nogen der arbejder dagligt med det.
Mange tak for hjælpen og linket.

Mvh Louise

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Jeg tror ikke det er korrekt link, jeg kan ikke få noget frem på siden, kan jeg lokke dig til at sende det igen?

På forhånd tak

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)