Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Luksus butik og vigtigheden af beliggenheden ?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer meget opstart af egen butik med et luksus koncept. Jeg finder mange gode og interessante lokaler i Kbh. Men for at holde udgifterne nede, vil jeg gerne høre jeres meninger om hvor vigtig er beliggenheden for en special butik ? Hvis man har en hjemmeside der signaler stil, kan man så have et lokale i Kbh Sv ?  Eller signaler det bedre stil, at ligge på Kbh ø, Islandsbrygge el Frederiksberg fx. Jeg har fundet en fin butik i 2450 sv, men gode parkeringsmuligheder og offentlig transport, hvilke også er vigtigt for mit koncept.  

På forhånd tak for jeres svar 

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har boet 14 år i Kbh SV, så kender området rigtig godt - men jeg tror du bliver nødt til at åbne lidt mere op for hvilken type special butik det er, som jeg ser det er der stor forskel på om du vil sælge dyre vine eller brudekjoler. Det første kunne sikkert sagtens placeres på en lidt mere ydmyg placering hvis bare udvalget var spændende nok og klientellet ville sikkert blive glade for god parkering, det andet er for de fleste en "once in a lifetime" og her man ønsker ikke at skulle ind i en butik på Borgbjergsvej i Kbh. SV (det er ikke en del af eventyret).

/Arco

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

En luksusbutik i et knap så luksuriøst postnummer er det samme som en ung fyr der går ud hver weekend og køber champagne, men som bor hjemme hos mor og far uden husleje og madudgifter.

Det hænger bare ikke sammen..

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var et rigtig fint svar fra en der kender området :-)

Jeg syntes dog jeg kan se at  Kbh sv, har fået et stort løft  (jeg boede der selv for 20 år siden) og at det ser ud til også at være tanken i fremtiden hvis jeg ser på byplanen for 2014-15.  Men min usikkerhed på SV er også præcist som du omtaler det, om det er eventyr nok :-)

Jeg overvejer salg/køb af brugte brudekjoler i den dyre ende af priserne. Altså et sted hvor den kommende brud kan finde et stort udvalg som det de finder på den blå avis, men ikke grænseoverskridende som at skulle besøge private hjem. 

Tak for flot og brugbart svar

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Blev besvaret hurtigere end jeg skrev :-)

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha ha... Tak for fint svar...du har ret..

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det "snusfornuftige" skal lige med, at det er salg/køb eller kommission af brugte brudekjoler i den dyre ende, men til langt under prisen, for hvad en ny kjole, der kun er brugt få timer ville koste. Jeg vil kunne tilbyde det den Blå avis og Trendsales (e-handel) ikke kan...mange kjoler samlet et sted og ikke grænseoverskridende som at skulle ind i folks private hjem. 

Tak for dit rigtige gode svar...jeg må vist længere ind til City :-) 

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik vist sendt forkert :-) det var til indlægget før dig...men du har fået et svar tilbage som tak for dit fine indlæg 

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er sket rigtig meget i Kbh. SV de seneste år, der er jo kommet en helt ny bydel ude på Sluseholmen og Teglholmen - med et helt andet klientel end det man ser i gammel Sydhavn, desværre er de to områder overhovedet ikke integreret. Så du kommer ikke i den anden halvdel, hvis du ikke bor der.

Gammel Sydhavnen, Borgbjergsvej, P. Knudsens Gade, Mozarts Plads etc. er ikke et sted for en brudekjole forretning - jeg mener endda, der ligger en allerede ud til P. Knudsens Gade (?) og den er ikke en del af noget eventyr.

/Arco

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit indlæg og du har ret :-) 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)