Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at komme videre

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Jeg driver idag mit eget Callcenter og jeg må indrømme at jeg er kørt lidt fast i det. Potentialet er enormt, opgaven er rigtig god men jeg har virkelig svært ved at tiltrække de rigtige medarbejdere, Alt er ellers på plads, lokaler, computere og alt hvad der tilhører. Jeg har et virkelig godt samarbejde med kunden. Jeg kan simpelthen bare ikke finde det rigtige mandskab. Jeg har prøvet alt og går nu med tanker om salg eller fusion. Hjæææællpp :)

Hvis nogen er interesseret i at bidrage med noget her så er jeg mere end villig til at åbne armene op for vedkommende og se hvad samarbejdet kan føre til.


Skriv til mig
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Måske du lige skulle skrive hvor det er henne ?. Og prøv dog at hyre folk igennem nærmeste vikarbureau. Så kan du jo hurtigt få sorteret dem ud der dur for dig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael. Det er i Kbh S. Har du gode erfaringer med vikarbureau. Hvis ja, er der nogen anbefalelsesværdige
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har meget gode erfaringer med den slags, da jeg også selv har haft et engang. Men det er her i Jylland og i nogle helt andre brancher end det du arbejder med. Så dem kan du jo ikke bruge til noget. Men kontakt da de forskellige der er i nærheden af dig og hør dem hvad de kan tilbyde dig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kender godt det med at finde de rigtige medarbejdere. Men her i Odense er vi lykkedes med at få et godt team, som er fast. Udover vi kører egne opgaver, så agerer vi også som en slags underleverandør for andre, der ikke selv har kapacitet nok til at opfylde deres opgaver. Du er velkommen til at kontakte mig, vi kan få en helt uforpligtende snak om mulighederne.

Mvh

Jørgen, 53 59 31 57

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)