Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis check af webshop i resten af juli!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Carsten Kvist:
Men efter min mening er vi nu ovre primo august... 

Primo går fra den 1. - 10. i måneden.

'Men tak for din 1 stjerne som gengældes, sandheden er jo ilde hørt, og det kan være at trådstarter læser med, og kan se dine kritiske kommentarer Wink

Og derfor ryger du nederst i bunken, har du tænkt over det Wink

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Når nu du ikke tænker så langt, så skla jeg hjælpe dig lidt.

For det første, så ved du ikke hvad jeg tænker. - Så lad være med at skrive hvad jeg tænker.

For det andet: DIN definition er fra den 1.-10.... I den verden jeg kommer fra er den fra den 1.-4. (Her talte vi dog arbejdsdage) ... Finanstilsynet ser det som den 1. til den 7. - Så fordi DU mener noget, er det ikke nødvendigvis sandheden.

For det treide: Trådstarter har nu vednt noget positivt til noget negativt. - Det var jo en FED idé... Og så kunne man lige få opgaven med at rette de fejl der var. (Ja, jeg synes faktisk det var en rigtig god idé). Men når man så skal rykke for et svar, og det ikke kommer noget. Og man skal vænte længe på det der tilbydes. Ja, så når jeg jo frem til, at de fejl der måtte være (ja, der er sikkert mange) dem skal det firma i hvert fald ikke rette... Det bliver jo så omkring jul!

Vi så det samme problem med et eller andet med Amino medlemskab og en bog gratis. - God idé, flot fremstød. - Da bøgerne så ikke kom, så fik man i stedet for god reklame vist, at man ikke kunne håndtere kunderne, at trykkeriet man samarbejdede med ikke kunne finde ud af at sende bøgerne.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du hvad ca. betyder?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Yesdet betyder at i dag, den 8. ca. også er med under primoWink

Slut herfra, har andet at beskæftige mig med.

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Fra  Allshop.dk Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Drenge, inden der går for meget fnidder i den bør I nok parkere diskussionen her :)

Krænket (tilført en halvstor mængde ironi), kan man vist ikke blive over nogen som tilbyder gratis service. Jeg tager det som et tegn på at de fået mange henvendelser på deres gratis ydelse. Jeg glæder mig til at modtage rapporten, men vil hellere vente på et gennemført stykke arbejde end noget der er hastet i gennem.

Så giv dem tid og lad os i fællesskab glæde os over sådan et lækkert tilbud der er til gavn for os alle. Hvis man står med spanskrøret hver gang sådan et tilbud dukker op - så stopper folk med at tilbyde sig.

Fra København S
Tilmeldt 7. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er glad for den positive respons.
Vi har fået rigtig mange henvendelser og vi knokler løs i øjeblikket.
@carsten
Du er den næste på listen, men vi nåede det desværre ikke i denne uge.

God weekend til jer alle!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)