Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til paypal betalingsknapper på mine sider?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 63
Fra  olietryk.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens!

Jeg er igang med at bygge et par simple sider med nogen få varer i Joomla/K2, og har tidligere haft lignende sider hvor jeg har taget imod betalinger igennem Paypals HTML betalingsknapper.
Efter at have brugt en del timer på at få det til at fungere (Manglende "Valgfri Paypal konto" mulighed for direkte kortbetaling ved checkout) har jeg nu fået svar fra Paypals kundeservice at det er en mulighed de har valgt at udfase denne og folk kun kan betale via en paypal konto fremover.

Dette kan jeg ikke bruge til så meget da jeg forestiller mig at 8/9 ud af 10 potentielle kunder bare springer fra hvis de ikke har en paypal konto og kender systemet i forvejen.

Spørgsmålet er så hvad alternativerne er?

Jeg har været glad for den nemme funktionalitet med betalingsknapperne og vil helst ikke skulle til at implementere et helt e-handels system (har dog rodet lidt med virtuemart tidligere) på mine nye sider som faktisk er 95% flyvefærdige på nær den lille detalje med manglende betalingsfunktion selvfølgelig..(!) :-)

Der er tale om en håndfuld små butikker med få specialvarer og en meget begrænset omsætning (indtil videre!) og 20-50 salg om måneden så jeg kan ikke se at nets og indløsningsaftaler for hver enkelt side kan betale sig for mig pt.

Findes der en betalingsmulighed der passer til mine shops?

På forhånd tak for assistance! mvh. Jakob

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)