Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håndtering af mobilepay som betalingsmulighed på website og facebook-side

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 16. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 1, måske 2, produkter jeg skal sælge via mit website og en facebookside. Da mit varesortiment ikke er større, tænker jeg en webshop er overkill, og forestillede mig en simpel hjemmeside med 4-5 sider - 1 side pr. produkt og så lidt praktiske informationer. 

På produktsiden skal der være 3-5 billeder af produktet og mulighed for zoom, tekst og produktspecifikationer. 

MEN hvordan skal der afgives ordre? Klik her og så popper der en mailboks op med produktnavn@ hvor kunden skal taste sine adresseoplysninger, en ordrebekræftelse retur med Info om mobilepay-nr og beløb til overførsel og så til sidst ordrebekræftelse? Kan godt blive bange for, at man inden alt er gået igennem har mistet ordren :-(

Jeg har brug for så få investeringer som muligt, det er kun 1, måske 2 produkter. Det er noget jeg selv har designet og fået produceret, så findes ikke andre steder, men alle pengene er lagt til produktionsomkostninger, og jeg har en formodning om at en funktionel webshop koster mere end 2-3000 kr. selvom det er opbygget efter skabelon...

Forslag til hvordan jeg skal gribe det an, så kunderne har NEMT ved at bestille = få klik :-)

Glæder mig til jeres feedback :)

Hilsen JMF

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Forhåbentlig kommer der > 6 måneder en løsning for "Mobile Pay" App - hvor jeg påtænker det bliver ret simpelt og ligetil.
Desværre kan man ikke få mobilepay som betalingsmodul endnu :)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Gravens
Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Profillageret.dk Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige fået besked på at ePay snart tilbyder MobilePay som betalingsmiddel gennem deres løsning, så der kan ikke være lang tid nu.

Profillageret.dk - Alt i tætningslister & gummilister

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)