Jeg er så heldig, at en leverandør har givet mig lov til, at lave en dropshipping aftale med dem. De vil gerne have mit bud på, hvordan aftalen skal se ud. Problemet er, at det er første gang, jeg skal lave sådanne.
Jeg er i tvivl om hvad jeg skal have med, og hvad jeg skal være opmærksom på.
Kunne det tænkes, det tænkes at der var en venlig sjæl, som kunne hjælpe mig med en skabelon til dropshipping aftaler eller guide mig med hvad den skal indeholde?
Har set at man kan købe sig til dropshipping aftaler, men er i tvivl om hvilken man skal vælge?
Vi sælger kontorstole som dropshipping. Vi er knap så formelle. Der er ingen skriftlige aftaler - det hele beror på et tillidsforhold mellem os og vores partnere. Skal du have en aftale på plads så skal den vel bl.a. indeholde:
- Aftale om bestillingsprocedure - Betalingsbetingelser - VIGTIGT: Procedure / ansvar ved reklamationer og returneringer. Herunder div. udgifter i denne forbindelse - Leveringstider