Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaringer med, at få leveret pakker med Bring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har prøvet at få pakke leveret af Bring? Har nemlig bestilt en vare fra Elgiganten i torsdag og fik at vide fredag formiddag den var sendt, men når jeg vil tracke pakken hos Bring i dag, står der, den ikke er modtaget hos Bring endnu. Har snakket med Elgiganten og de kan ikke gøre noget.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har ikke lige erfaring med Bring, men hvis Elgiganten siger de ikke kan gøre noget, er da der noget der ikke stemmer. Har du kontakte Elgiganten webshop eller en fysisk butik? For deres webshop kundeservice burde/skal være i stand til at undersøge det med Bring, det er jo deres varer indtil den er leveret ved dig og du har godkendt forsendelsen.

Jeg vil tage kontakte til Elgiganten igen i morgen (hvis din bestilling ikke er dukket op)

vh

//pete45

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kontaktet Elgiganten kundeservice der høre til deres netbutik. Det mest trælse er, jeg betalte ekstra for ekspress levering, så den blev pakket hurtigere og dermed sendt afsted med det samme.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne tracke den i dag, men nu er den forsinket og kommer med første mulige afgang, men de kan ikke sige hvornår det er. Det er eller en vigtig pakke :(

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)