Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping til udlandet fra dansk leverandør

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg har travet igennem mange indlæg om dropshipping her på sitet, og andre steder, men har ikke lykkedes at finde svar på mine spørgsmål til emnet. 

Vi vil oprette webshop til salg af møbler i udlandet. Vi har kontakt til en dansk leverandør, som har et omfattende katalog af forholdsvis design møbler og indretningsvarer, fysisk butik og en udmærket dansk webshop. Vores tanke er, at etablere en webshop, med henblik på salg af denne leverandørs varer udenfor Danmark. Vores første stop skal være Tyskland. 

Vi vil oprette en webshop i det pågældende udland, præsentere varerne var vores leverandør, og stå for salget via vores webshop. 

Mit spørgsmål er følgende:

Hvilket system kan vi med fordel se på med henblik på så megen automatisering som muligt. Dvs. kunden finder varen på vores side, herunder lagerbeholdning, leveringstid, pris i lokal valuta, billeder af varene og tekst. Kunden foretager køb på vores side. Herfra skal ordren automatisk gå videre til vores leverandør, som sender varen, og modtager betalingen. Prisen på varen skal tage højde for lokale afgifter moms mm. 

Vores udbytte fra salget vil så være en procentdel af dette salg.  

Håber nogen kan give lidt indsigt i emnet! 

Mvh.

Erik 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)