Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FRAGT CS LOGISTICS

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille historie om mit korte & nu afsluttet samarbejde med firmaet CS LOGISTICS

Havde igennem Amino fundet en speditør som virkede pålidelig & effektiv Karsten Ipsen fra CS LOGISTICS

Blev brændt af 2 gange & har derfor stoppet al samarbejde med øjeblikkelig virkning, da kommunikationen samt aftaler ikke overholdes

Spurgte første gang de brændte mig af mht afhentning af pakke efter aftale, om det var pgs mit firma var for lille & at man derfor ikke tjente nok,

for så kunne jeg bare finde en anden. Svaret var et klart nej, overhovedet ikke, der var en "smutter"

Jeg skal så på ferie sidste måned & har igen bestilt afhentning af pakke, til mine kunder i Sverige, men ingen kommer som aftalt &

hører intet fra  CS LOGISTICS .. Trods adskellige opringer samt beskeder

Bliver så endelig kontaktet pr sms & aftalen lyder på at pakken at den nok skal blive hentet, forklaringen på manglende afhentning lyder : atter en smutter pga travlhed, men at der er en bil i kbh dagen efter som vil sørge for den bliver hentet

3 dg senere er pakken stadig ikke afhentet & jeg er ikke blevet informeret af  CS LOGISTICS

Det er lidt svært når man sidder på ferie i et andet land at ordne forretninger / finde ny fragtmand mm. derudover er det virkelig stressende

Virkelig ucharmerende måde at drive forretning på CS LOGISTICS

Et opkald eller besked ville have været på sin plads, i stedet for at efterlade folk med håret i postkassen

NUL STJERNER TIL CS LOGISTICS

:( :( :(

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)