Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dét blev dråben!!!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 19:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kurt Hansen:
Jeg har en kolossal samling af 5-stjerner under forskellige navne,

Nu bliver jeg sgu nysgerrig.. Hvorfor har du flere forskellige profiler frem for én??

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 19:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Kurt Hansen:

Een stjerne for dette svar i en tråd:

Kurt Hansen:
Anja:
Jeg søger inventar - og alt det andet der skal bruges til opstart af en fysisk børnetøjsbutik. Kender du måske en der er i afvikling?
Dem findes der sikkert 500 af.

Nu gider jeg bare ikke mere. Er det løgn hvad jeg skriver, eller er stjernegiveren bare træt af mine indlæg her på Amino? Uanset hvorfor, er det useriøst.

Slut prut!!!!!!!!

Hej Kurt, 

Nu har jeg ikke set om andre også har givet dig en stjerne for det indlæg, men jeg var i hvert fald den første til at gøre det og sandsynligvis årsagen til denne tråd.

Jeg gav dig den ene stjerne. da jeg synes at dit svar var støj i tråden. Nu skriver du godt nok, at du efterfølgende har uddybet at du mente, at der er 500 børnetøjsbutikker. 

Dit første indlæg isoleret viser ikke andet end at du vurderer der eksisterer 500 af "den slags". Du nævner ikke om det er 500 der er ved at lukke og heller ikke at det er 500 der eksisterer.

Uanset, så hjælper det på ingen måde trådstarter og da hun tilsyneladende er ret ny på Amino, så er den slags svar efter min mening, ikke et godt "førstehåndsindtryk" at give.

Jeg kender ikke noget til dig andet end fra tråden med fagforeninger, så det er ikke pga. døsighed over din eksistens. Jeg giver stjerner ud fra de enkelte indlæg og ikke udfra personer :)

Men anyhoo, jeg synes det var et svar der fortjente éen stjerne og længere er den ikke.

Med venlig hilsen

Den berømte dråbe :)

Tommy Nitz

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 20:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kurt,


Lige meget hvad, så er det i hvertfald sikkert at du ikke kan finde ud af at starte tråde... Jeg mener, hvad er det forn en overskrift, og hvorfor alle de udråbstegn? Det er anden gang på 2 dage at jeg oplever præcist det samme? - Det kan da ikke være så svært at skrive en beskrivende overskrift, så man ikke spilder alles tid?

- I forhold til dit indlæg: Hvorfor betyder en stjerne så meget for dig egentlig? Men mindre at det er noget der sker hele tiden, så kan du vel godt lade være med at tage det så personligt...?

Hvis det omvendt er noget der sker hele tiden, så skal du måske overveje om du måske bare skal lade være med at skrive herinde... Men ok, det kan jeg så godt se, at du allerede har besluttet... Så problemet løst for alle vel...

- Fortsat god aften til alle...

Frank

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 20:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Bennie Larsen:

Ja gør det.

Prøv lige at høre engang. Det kan jo være at trådstarteren, der vil opstarte en børnetøjsbutik, har adgang til kvalitetsbørnetøj til en heeellltttt fantastisk indkøbspris - og derfor kan det være at hun bliver Danmarks førende indenfor de næste par år. Jeg håber det næsten.

Hvis det som du skriver Folmand, skulle være rigtigt - ville det betyde at:

1. De par store erhvervsdrivende der allerede eksisterer, er ikke til at slå af pinden,

eller

2. Befolkningen bryder sig ikke om nytiltag indenfor denne forretningsgruppe, og handler altid med de "gamle" - uanset pris og kvalitet.

Med dit lettere spydige indlæg forsøger du vist er insinuere at jeg forsøger at dræbe innovation - eller har jeg misforstået?

Mit indlæg er primært rettet mod online - men jeg mener det lige så vel rettet mod offline.

JA - vi har brug for innovation, men alle aminoer og almindeligt fornuftige erhvervsdrivende, kan nikke genkendende til, at folk med hovedet under armen laver det ene start-up initiativ efter det andet uden at have gjort sig helt basale tanker:

- Markedsanalyser

- Personligt incitament for at ville drive selvstændigt erhverv

- Backup fra bagland og villighed til personligt såsom finansielt indskud.

Online, hvor jeg er stærkest sker de igen og igen, at folk tankeløst starter en ny sexshop, en ny børnetøjsshop, legetøjsshop og ikke mindst en ny shop der sælger covers og diverse til mobiltelefoner.

Stor respekt - hvis man kommer frem til konklusionen, at man med ihærdighed, ville kunne konkurrere med fx: "Mytrendyphone.dk"  - men faktum er bare, at mange må bide i det sure æble og erkende at resultaterne ikke kommer bare halvt så let som forventet. Ikke mindst så kommer det som et chok, at de store spilleres succes blandt andet er betinget af en kapital, der muliggør at de kan tage 40-fods containere hjem og bruge 6 cifrede beløb månedligt på markedsføring i form af fx SEO, PPC osv.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 20:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige sådan helt filosofisk........

Du mener altså at kunne afgøre om det er dråbe nummer 163, eller dråbe nummer 645, der danner en sø!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kurt Hansen:
Een stjerne for dette svar i en tråd:

Jeg må erkende at jeg ikke kan lade være med at tænke på denne, hver gang jeg ser dine indlæg om hvor uretfærdigt du bliver behandlet med stjernesystemet :o)

Og selvom det tydeligvis er noget der påvirker dig meget, får det nu alligevel et lille smil frem. Altså ikke at du har det skidt over et ubrugeligt karaktersystem, for det er absolut ikke noget at grine af, men at tænke på de stakkels cookies.

Men det er nu alligevel også lidt fjollet at have to aktive profiler, så jeg synes at det er godt kaldt at du lader denne blive inaktiv Yes


Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Helt ærlig, Kurt - jeg håber du har været ude i solen for længe, og derfor farer op over at der er nogle personer som har givet dig én stjerne. Hvad kan du bruge stjerner til, betale med i Fakta eller....mig bekendt er de værdiløse. Så op på hesten igen, og nap en kiks og så kom videre :-)

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 05:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

En kort overgang jeg jeg en firmaprofil + en personlig kørende samtidig. Firmaprofilen er for længst lukket og denne, in tredie personlige (ikke samtidige) er den sidste. De andre er lukket løbende.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 07:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej alle

Denne tråd støjer mere end den gavner i debatten og trådstarter har flere gange skrevet "Slut m.m." og må formodes at have fået sit budskab ud.

Så jeg låser tråden her.

De bedste hilsner
/Brian 

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)