Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES: brugt inventar til børnetøjsbutik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger brugt (læs billigt) inventar til kommende baby og børnetøjsbutik på 100 m2. Det skal helst være lyst og med mange kombinationsmuligheder. Jeg mangler ALT til butik, så har du andet som fx gadeskilte, stativ til gadevarer o.lign er jeg også interesseret i det. Skriv meget gerne her på indlægget eller skriv en besked. Det skal bruges i Nordjylland

Fra Skibby
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 35
Fra  www.altomvarebiler.dk Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kronborgweb!

Det bør være en smal sag. Desværre. Rigtigt mange af den slags butikker er lukket i løbet af den sidste tid. Men anskuet fra den lyse side må det jo betyde, at der er meget inventar til salg. Min kone sælger baby- og børnetøj engros til både små butikker og store kæder, så hun har fingeren på pulsen. Hun er på messe i denne weekend, men send mig dine kontaktoplysninger på thomas@altomvarebiler.dk, så skal jeg sørge for, at hun kontakter dig.

Med venlig hilsen

Thomas André Petersen

Tilmeldt 23. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Jeg har sendt dig en mail :-)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har ca. 2000 baby og børne bøjler i flot lyst træ. De ligger dig i poser blandet med et par tusinde andre uspec. Bøjler bla plastbøjler fra benetton. Hvis du har interesse i dem samt ca 10 stk. Hvide ophæng til væg som man kan hænge tøj på... så ring 50667298. Mvh

Tilmeldt 23. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Tak for dit indlæg

Ja jeg holder løbende øje flere steder. Det er lige med at få det til at passe sammen med størrelsen på butik og farve på inventar :-) Derfor nævner jeg det også i dette forum, da der måske er nogen der er i afvikling af en butik, så kan vi spare en masse arbejde hvis jeg selv kommer og nedtager inventar ;-)

Tilmeldt 23. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Sue Bergmark:
Hej. Jeg har ca. 2000 baby og børne bøjler i flot lyst træ. De ligger dig i poser blandet med et par tusinde andre uspec. Bøjler bla plastbøjler fra benetton. Hvis du har interesse i dem samt ca 10 stk. Hvide ophæng til væg som man kan hænge tøj på... så ring 50667298. Mvh

Tak for samtalen :-)

Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har noget meget billigt inventar til salg - venligst ring til mig på 28444924

Du må gerne ringe asap. Inventaret står pt i Randers, men bliver imorgen kørt til Odense.

Det ligger også på DBA. 

Der er inventar til 130 cm. Inventaret er primært hvidt. Der er også spot til en hel butik.

Vh. Mette (Anders)

Tilmeldt 27. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sue Bergmark

Har du stadig bøjler til salg?

mvh Tina

Tilmeldt 1. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg så lige denne gamle tråd, har du stadig alle de bøjler? Og hvad tænker du i så fald af pris? Mvh Britt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)