Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have et produkt produceret. Hvor starter jeg?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk,

Er ny her inde, så har ikke gået alle FAQs igennem endnu for at lede efter et lignende spørgsmål, så jeg prøver her:

Jeg sidder med en idé til et iPhone cover med en vis funktion, indtil videre har jeg kun et par sketches af modellen, derfor er jeg på udkig efter at få skabt en prototype, eller ihvertfald høre om dette kan lade sig gøre.

Er kommet så langt at finde frem til at man evt kan henvende sig hos teknologisk institut eller evt ingeniør højskolen eller lignende?

- Hvad mener i?

- Er en eventuel billigere løsning?

- Er dette overhoved det rigtige move at starte ud med?

Bor i hhv Århus omegn, men har bil så har mulighed for at køre lidt hvis det er.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at vide hvad det er (jeg kan tage fejl) så lyder det ikke som en ide der har potentiale i Danmark. Skal du have DTU eller teknologisk Institut så skal de have dækket deres omkostninger, dvs. en forsker til 1million og så værktøj og materialer. Er det et beløb du vil investere? Hvor meget vil folk betale for dit cover?

Uden at vide noget om din ide lyder det som noget der kun kan laves penge på i Kina, og tror ikke de vil betale dig for ideen. 

Måske noget for Nokia, Apple eller Samsung? Kan du få patent på det? Jeg tror ikke det kræver en brugbar model at få patent, men beskrivelsen skal være unik. De kan måske hjælpe dig videre på www.opfind.nu

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)