Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

svindel med visa betalinger.. jeg betaler...!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

jeg er blevet snydt på min webshop hvor en af 3 omgange har handlet ved mig med et stjålet udenlandsk kort.

de første 2 handler pakkede jeg og sendte som jeg skulle men da navnet tredje gang dukkede op lagde jeg mærke til det og gennemgik så hvad det navn havde lavet....

ved den første handel et kort og handelen var i hus. lige under 2000 kr.

ved den anden handel 5 kort og handelen var i hus. lige over 2000 kr.

ved den tredje handel over 100 kort og handelen var i hus.  lige under 3000 kr. som jeg dog ikke sendte.

dagen EFTER jeg skulle have sendt vare nr. 3 og dagen EFTER jeg selv havde kontaktet nets omkring der var noget lusk her fik jeg en mail fra nets at jeg skulle passe på da den handel muligvis var svindel..

nu er pengene så blevet trukket tilbage for første handel.. sker sikkert også med handel nr. 2...

men der hvor min kæde lidt springer er...

hvordan kan det nogensinde være mit problem at nets/teller ikke har styr på noget som helst? det er jo dem der gladeligt står for sikkerheden... og klokker de i det... så er det mig der betaler... de er endda så flinke at jeg skal betale et gebyr for det.

hvordan er en sådan lov/regel kommet igennem? går ud fra at det er noget lovbestemt at dem der står for sikkerheden her ikke skal betale... og endda kan tjene flere penge på det ved at udskrive gebyrer...!

det er ikke fordi jeg hyler over hvad jeg har mistet... jeg fatter simpelthen bare ikke at det er så simpelt for dem som burde stå for sikkerheden at være så dårlige til det og de så endda kan tjene på det!

andre der har oplevet lignende ting?

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu kan Nets/Teller ikke beskytte folks kreditkort numre fra at blive aflæst, eller stjålet.

Svindel er et stort problem, og det koster mange firmaer mange penge.

Hvis du slår 3dSecure til, så flyttes ansvaret over på bankerne. Du vil derfor ikke opleve et chargeback på et stjålen kort, da banken tager fuldt ansvar i tilfælde af kortmisbrug.

Du kan læse mere her: http://www.dibs.dk/3d-secure-dk

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 03:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Nu ved jeg ikke hvilken branche din webshop er indenfor, men hvor stor en del af din omsætning/fortjeneste har du fra udlandet ? En mulighed ville jo at være at fjerne muligheden for at folk der ikke er bosat i Dk at handle med dig ?

3Dsecure som Kasper nævner er også en rigtig god løsning, dog er der lige den faktor at jeg har på fornemmelsen af at folk finder den løsning besværlig og chancen for at folk forlader deres cart er naturligvis til stede - dette er udelukkende min egen (sikkert forkerte) opfattelse

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)