Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil snak 7øre i minuttet - noget for dig?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for lige at få et indtryk af hvor attraktivt andre opfatter dette tilbud, så jeg håber i vil fortælle mig i hvilken grad hvor godt det er...

Det ER faktisk en realitet at i kan få det, dog er der et men...

Tilbud hedder - ring i 500 minutter til telefoner i hele verden - dvs. 6,6øre per minut eller 33kr. per måned

Der er dog tale om en wifi phone der kobler sig på dit internet eller et wifi punkt ude i byen. Telefonen vil kræve et taletidskort til 100kr. som bruges når folk ringer når du er i bilen ect eller du mangler en nødtelefon. Man ringer gratis til andre der bruger samme selskab.

Er det her interessant? Ville du signe up?

Jeg kan ikke tjene på det direkte (men kan evt. sælge telefoner med denne løsning) men overvejer at købe aktier i firmaet. Jeg har ikke kunne finde affiliateordning osv. men produktet kom først på markedet i går.

Er det meget vigtigt at en telefon hedder Iphone eller Samsung, hvad ville du sige til at købe en 3G phone fra Kina?

Skal nok oplyse navnet på teleselskabet relativt hurtigt...

 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det vil ikke være interessant for mig da jeg virkelig synes det virker rodet. Hvad nu hvis jeg ikke kan koble mig på et wifi og jeg har brug for, at ringe? Og hvorfor skal jeg bruge et taletidskort, når andre ringer til mig? Er det fordi det koster penge for mig, at folk ringer til mig?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Heller ikke interessant for mig. Virker rodet, og minutpriser er efterhånden rimelig oldschool, og er kun noget gamle mennesker eller folk som aldrig benytter deres telefon, har.

Abonnementer med fast indhold er vejen frem. 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke kan koble dig på wifi (det gør den automatisk) så er det at din taletidstelefon virker (det koster selvfølgelig ca. 50øre minut) og nej selvfølgelig koster det ikke dig noget at folk ringer til dig (på dit taletids nummer).

Jeg glemte at sige at du godt kan downloade programmet og teste det på din nuværende telefon, så får du 60minutters tale ganske gratis, men du får selvfølgelig ikke udstedt et gratis nummer. Og det er oppe at køre og virker i løbet af 1-2minutter.

Du har brug for taletidskort til at ringe når du ikke er i nærheden af trådløst internet. Dvs. du vil have 2 telefonnumre i samme telefon, men dem der ringer til dig kan prøve at ringe gratis (til wifi) eller de bruger din taletidstelefon. Folk der bruger andre selskaber skal altid ringe til dit taletidskort - men du kan bruge dine 500 minutter på at ringe til dem. Ved ikke om man kan ringe gratis fra skype til wifi telefon...

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas læser du slet ikke mit indlæg? Det er ikke minut priser!!! Du køber 500minutter for 33kr. - det er mig der omregner og siger at det giver en minut pris på 6,6øre

De fleste har idag løsninger hvor de køber 600 minutter for 100-120kr. hvor de ikke ringer gratis til andre med samme selskab.

Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig at se, så er det egentlig bare "Skype" bare hvor du betaler, istedet for at det er gratis?

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Skype er ikke gratis når du ringer til mobiler...kan ikke huske prisen, skype er gratis fra din pc til anden pc med skype, med betaling for alt andet.

Det her er ligesom skype gratis når man bruger samme selskab, men også gratis når man ringer fra mobil til mobil. Ringer du til andre tror jeg skype tager min. 20øre per minut hvor det her altså koster 7øre.

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:

Skype er ikke gratis når du ringer til mobiler...kan ikke huske prisen, skype er gratis fra din pc til anden pc med skype, med betaling for alt andet.

Det her er ligesom skype gratis når man bruger samme selskab, men også gratis når man ringer fra mobil til mobil. Ringer du til andre tror jeg skype tager min. 20øre per minut hvor det her altså koster 7øre.


Skype er også gratis hvis du ringer fra 1 mobils skype til 1 anden mobils skype.

Men det er korrekt at det koster penge at ringe til mobilnumre. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)