Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Paypal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Har lige opdaget, at man ikke kan betale med Paypal længere, med mindre man har, eller opretter, en konto hos dem. Men konvertering er faldet det sidste stykke tid, og giver det skylden :-)

Jeg ved godt det bedste vil være en Quickpay løsning, men det kommer til at koste betydeligt mere end Paypal gebyrer gør.
Jeg leder derfor efter erfaringer fra jer, om hvad der er godt og virker.
Det eneste krav jeg egentlig har, er at man skal komme tilbage til min side efter betaling, så jeg kan spore mine salg, og spore adwords salg.

Glæder mig til at høre fra jer.

Tim

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lytter lige med på den her, for står selv kun med en paypal løsning på min side, og overvejer dog quickpay med en teller løsning, men ja, det koster jo penge ud af lommen med det samme, men af hvad jeg har læst er det måske den eneste løsning hvis man vil have betalingskort desværre.

-Martin 

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jeg brugte paypal på min side indtil for cirka 1½ år siden... og har aldrig fortrudt jeg skiftede!

ja NETS skal have et gebyr når man melder sig til... men ved paypal betaler man en del ved hver transaktion og det løb hurtigt op for mig så NETS var billigere...

samtidig er paypal´s kundeservice helt hen i hegnet! da jeg skiftede bank gik der over 3 måneder til jeg fik mit nye konto nummer på paypal så jeg kunne hæve de penge jeg havde stående... en fejl på paypals side og efter at have snakket med nok omkring samtlige ansatte og chefer ved paypal, skabt mig gul og grøn, svinet dem til på deres fb side og meget andet lykkedes det mig til sidst.... jeg kommer ALDRIG tilbage dertil! oplevede så meget løgn at det var til at få det dårligt over i forbindelse med den sag... plus mange andre ting jeg har oplevet ved dem der var helt galt!

men siden jeg skiftede er alting bare gået meget nemmere... nemmere bogføring når jeg skal spore en transaktion og meget andet!

DOG bruger jeg TELLER lige nu... men skifter til S5 validator lige straks... papirerne er skrevet under skal bare have det sidste fra dem....

grunden til det er at TELLER holder mine penge i en måned... og jeg kan ikke få den tid sat ned.... da de ikke mener min økonomi er god nok til at de tør give mig MINE penge hurtigere! og min økonomi er på ingen måde dårlig eller bare det der ligner! og jeg kan ikke engang komme til at snakke med den skrankepave der har sagt nej.... for sådan gør vi ikke her:)

så mit råd : skift hurtigst muligt til NETS og i hvert fald ikke TELLER.

mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Men er teller ikke en del af nets? For når jeg går ind på nets, og beder om deres løsning der hedder "internationale betalingskort", hvilket jo er visa og mastercard mm. Så henviser de til at jeg skal ansøge direkte hos teller? Undskyld hvis det er lidt af et dumt spørgsmål, men synes det er lidt af en jungle.

-Martin 

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

både og...

NETS bruger du til at tage imod dankort.

TELLER eller s5 bruger du til at tage imod visa, mastercard osv....

jeg stod i samme situation i sin tid som dig... nets og så teller... det er vejen frem og så vidt jeg husker så fik jeg også indtryk af at det er nets og så teller opg intet andet.... jeg er så blevet klogere:)

fik det her link fra en anden bruger herinde : http://www.epay.dk/indloser-internettet/oversigt.asp

handelsbanken kontaktede jeg men de ville have jeg skulle flytte samtælige af mine bankforretninger til dem... også de private..

teller tilbyder flere kort... men samtidig har jeg aldrig haft nogen der har betalt med andet end dankort, masterkort og visa... så tror de andre kort er lidt ligegyldige...

mvh.

nikolai r. jensen
www.altimobiler.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jer der har deltaget indtil videre, I har helt sikkert ret i, at det smarteste ville være at få en indløsningsaftale med Nets etc.

En hurtig søgning på kortgebyr.dk, viser at jeg skal af med 350-400kr pr måned, for at kunne tage imod Dankort og VISA. Med det salg jeg har for tiden, betaler jeg ikke mere end 100-150kr i gebyr til Paypal, så det er en stor udgift. Det kan godt være jeg konventere lidt bedre, men slet ikke nok til at sådan en skifte kan betale sig.

Jeg var derfor lidt mere ud i services som Paypal, hvor folk havde erfaringer med hvilket man skal satse på. Der er jo et par stykker efterhånden, Paymill, Skrill, Braintree osv.

Jeg vil bare gerne af med Paypal, da jeg kan se, at der ryger ret mange ordre efterhånden, hvor de ikke gennemfører betalingen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)