Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis hjemmeside til at holde styr på sine keywords

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har prøvet at lede efter nogle hjemmesider som tilbyder at holde styr på mine keywords og viser mig en historik over disse.

Jeg har et der hedder free monitor for google, men det er et program og ikke en hjemmeside. Deruover har jeg fundet http://www.allorank.com/, som virker godt men desværre koster penge hvis man vil have flere søgeord.

Mit spørgsmål er så, findes der nogle hjemmesider som gør dette og som måske er gratis?

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Gravens
Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Profillageret.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan også kun anbefale dig Tinyrocketlab.com, vi bruger det med stor succes, og har den lille pakke.

Profillageret.dk - Alt i tætningslister & gummilister

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv brugt Tinyrocketlab.com, og brugt den gratis version i noget tid, men har her til morgen opgraderet mig til bronce pakke, som koster ca 125 kr om måneden... Hvilket er ret billigt

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Jul 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Skoexperten Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har aldrig stiftet bekendtskab med tinyrocketlab.com, som de andre nævner, men kan derimod varmt anbefale positionly.com. Jeg skiftede en overgang væk fra denne side, men vendte hurtigt tilbage igen. Du skal dog være opmærksom på, at selv deres mindste pakke koster penge ($19 mener jeg), hvilket dog giver dig mulighed for at tilføje en del hjemmesider og søgeord, så vidt jeg husker :-) Ydermere er det enormt brugervenligt, eftersom det er meget nemt at danne sig et overblik over udviklingen via blandt andet grafer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)