Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løbende betalinger - Godkendelse fra NETS?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er igang med at få implementeret løbende månedlig betaling på et online projekt. Kunden opretter et abonnement, som kørende løbende indtil opsigelse.

Der skal hver måned trækkes betaling.

Alt det tekniske er ved at være på plads, men jeg har hørt noget om der skal forligge en godkendelse fra NETS før ovenstående kan igangsættes. Er der nogle herinde som er velvidende indenfor dette område?

Vh.  

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon

Ja, det er helt korrekt. Din indløser skal godkende dig til at lave månedlige betalinger.

Godkendelsen koster gratis (i hvert fald sidst jeg tjekkede), men du skal overholde nogle flere krav:

1. Dine handelsbetingelserne skal indeholde oplysninger om proceduren for ændringer/fornyelse af kortnummer

2. Dine handelsbetingelser skal indeholde information om, hvordan og hvor ofte kunden vil modtage/få adgang til kvitteringsoplysningerne.

3. Kunden skal acceptere dine handelsbetingelser, inden aftalen kan indgåes.

Hvis du har spørgsmål til det, skal du nok have fat i Nets. De må kunne guide dig på rette vej :)

/Heine 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heine

Mange tak for et godt og konkret svar :) 

Jeg vil sørge for vi lever op til alle tre punkter - og efterfølgende tage kontakt til NETS. 

God sommer

Vh

Fra Hellerup
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Bisling Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

jeg har lige været hele møllen igennem og man skal have gode nerver når det gælder Nets

Før du kan tage kreditkort som abonnement skal du godkendes af Teller A/s. Dette er et under selvskabeor til Nets. Ansøgningen koster 1000,-

Du kan finde ansøgningen på Nets hjemmesider under betalingsløsninger. Du skal være forberedt på at du skal stille en bank garanti.  I vores tilfælde, vores abonnement koster 249,- om måneden og vi skulle stille en garanti på 100.000,-

det værste af det hele er at det tager en evighed. Vi ventede 3 måneder.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren 

Tak for din kommentar. 

Jeg har også ladet mig høre at Nets er tunge at tumle med, men det er jo nærmest umuligt at gå andre veje med de tilstande der er på det marked. Koster jeres abonnoment hos Nets 249,- eller omtaler du det abonnement i tilbyder jeres kunder

Har du en idé omkring hvorvidt der er nogle variabler som fastsætter rammerne for størrelsen på denne garanti som skal stilles?

3 måneders ventetid, det lyder næsten som et offentligt fortagende.

Vh.  

Fra Hellerup
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Bisling Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Det er vores kunder der betaler 249,-. Det var for at vise størrelsen i forhold til vores Bankgaranti overfor Nets.

Vi betaler 500,- om måneden for deres NETAXEPT PLUS - https://www.terminalshop.dk/Netaxept/tm/Pakker/

Vi slap for etablerings ydelsen.

Jeg kender ikke deres rammer og om de overhovedet har nogle.

Nets er som alle ved IKKE en offentlig virksomhed men det er en virksomhed der skulle gøres klar til at sælge som det jo også er blevet. De er alle steder underbemandet og flere medarbejder bad mig direkte om at klage til ledelsen for de har selv opgivet at få forståelse vedr. under bemandingen. Jeg har hørt fra en Nets medarbejde at den interne support også er dårlig. Der var i marts omkring 21 arbejdsdage for et internt svar hos supporten. ;-)

God vind !!

Søren

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)