Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlige erfaringer med annonceringer på facebook?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 31
Fra  Arensbach Tømrer, Snedker & Byggerådgivning Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens :)

Har betalt facebook for at promovere mit nye tømrer & snedker firmas facebook side i en uges tid.

Da jeg skulle oprette annoncen satte jeg kun danmark som land annoncen skulle være synlig i, det der nu undre mig er at 4 ud af de 5 likes jeg har fået via annoncen umildbart ikke er fra folk der har nogen relation til danmark

Besøgte den ene profil, og kunne se manden med et indisk navn gik på en skole der ihvertfald ikke  lå i nærheden af danmark og havde ingen venner med danske navne, men til gengæld havde han trykket synes godt om næsten 9.000 forskellige sider på facebook.

De 3 andre likes er fra profiler der minder om denne. 

Solgte jeg nu tøj fra min side gjorde det selvfølgelig ikke noget hvilke verdensdel opmærksomheden kom fra, men de produkter jeg tilbyder er primært for folk i lokalområdet, så føler lidt mine reklame penge bliver spildt. 

Nogen der har oplevet lignende med annoncering på facebook?

Mvh Ask Arensbach =)

Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ask,

Det lyder lidt som om din kampagne er opsat forkert.

Vil anbefale at du hiver fat i nogle professionelle til at lave arbejdet, så er du sikker på at du får noget for pengene..

Mvh

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har været ret mange problemer og omtale omkring netop det problem.
Det har længe været kendt (på den dårlige måde) at bruge like-pools, hvor mennesker fra Bangladesh, Indien, Thailand m.v. betales i småpenge for at "like" et site.

Facebook har haft samme problem - da disse like pools nemt kunne blive afsløret ved kun at "like" de side de er betalt for.
Derfor likes en masse andre sider også som "cover-up", det kan være det er gået ud over din side.

Der findes en video der demonstrere problemet ret godt, er sikker på en søgning på youtube/google hurtigt kan give dig videoen.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 31
Fra  Arensbach Tømrer, Snedker & Byggerådgivning Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

havde godt tænkt på om det var sådan noget der foregik, så går det sjove godt nok lidt at at annoncere på facebook.

I skal begge have tak for jeres svar.  

Mvh. Ask Arensbach 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)