Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du et stort talent indenfor PPC & RTB , så tag et kig her

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino'er

Jeg sidder som ansvarlig for en afdeling i et af nordens førende bureauer, hvor vi dagligt rådgiver og hjælper førende globale virksomheder med at integrere et nyt medielandskab ind i deres marketing system og forretning. 

Vi har de seneste par år udviklet os stærkt i krydsfeltet mellem ppc, seo og social og har en klar forventning om, at denne udvikling vil fortsætte. Derfor bliver hele vores håndtering af medarbejder pipeline afgørende i den kommende periode. Jeg synes det kunne være enormt interessant at have nogle unge og talentfulde personer med på denne her 'rejse'.

Jeg kunne derfor godt tænke mig, at invitere 2-3 af de mest lovende talenter ind på bureauet til en snak omkring et lønnet internship program med henblik på en mulig fastansættelse efter.

Vi søger helt specifikt personer med dyb forståelse og masser af 'hands on' erfaring på både PPC samt RTB. Alder betyder ingenting. Vi holder til i København.

Send mig en privat besked eller skriv dine referencer og kompetencer her i tråden, så tager jeg fat i jer senere i dag eller over weekenden.

Fra København
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

En 'opper' herfra :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)