Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg sælge oplysninger? Og hvad er de værd?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg tænkte på om jeg måtte indsamle folks emails og navn igennem en hjemmeside hvor de selv indtaste oplysningerne, og om jeg så må sælge oplysningerne til andre som evt. har et nyhedsbrev  de sender ud via mail?

Hvis man må, hvad koster sådanne oplysninger så?

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,
Al det her salg til 3 part vil jeg på det kraftigste fraråde dig at gøre, hvis du alligevel vælger det skal det stå meget tydeligt at det bliver solgt videre.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

NEJ!

Når du sender et nyhedsbrev, må du kun sende til nogen, som har givet dig tilladelse eller som du har handlet med. Hvad angår dem som du har handlet med, må du kun sende nyhedsbreve om lignende produkter. Har du solgt dem bananer, må du derfor ikke sende nyhedsbreve om alufælge.

Gør du det alligevel, er det spam. Spam, som indberettes, koster fra 10.000 kroner (100 kr. pr. mail, dog mindst 10.000)

Købte jeg dine adresser, ville jeg ikke have tilladelse fra modtageren. At der så er nogen, der gør det alligevel, er noget andet. Ydermere er kvaliteten af adresserne sikkert også til at overskue. Hvis de har meldt sig på en side om it gadgets og jeg pludselig begynder at skrive om yoga eller økologisk landbrug, så er jeg så langt fra min målgruppe, at din mailingliste ikke er en bukket femøre værd. 

mvh

Bjørn

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)