Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meldt til e-mærket af en Amino

Side 2 ud af 10 (91 indlæg)
Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 10:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Skouhus:
Der er efter min mening absolut ingen grund til du laver et stykke grafik som viser en andens persons fejltrin

Når han ikke selv ser det som et fejltrin, så kan jeg ikke se problemet. Men jeg sletter der gerne ved henvendelse.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kasper Grubbe:
Når han ikke selv ser det som et fejltrin, så kan jeg ikke se problemet. Men jeg sletter der gerne ved henvendelse.

Two wrongs don't make a right :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,9 stjerner givet af 11 person

Ja men så kan jeg jo godt sige at det var mig der kontaktede e-mærket. Det står jeg gerne ved og gør det gerne en anden gang hvis jeg ser det.

Men det er godt at se at begge parter kunne snakke om det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

personligt anmelder jeg ikke folk men ret nu ikke bager for smed.

Det er jo ikke anmeldelsen det skal dreje sig om men det at man bruger e-mærke logo ulovligt er jo i sagens natur med til at pynte sig med lånte fjer - og kan gi kunderne indtryk af noget som slet ikke passer.

Trådstarter bør derfor, frem for at brokke sig over en anmeldelse, bruge tiden på at få det ændret omgående, så jeg og andre ikke snydes til at tro et site er e-mærket uden at være det.

Ellers kan man skrive rugbrØd så man bruger Ø mærket for økologi på rugbrød bagt bagt på korn med stråforkortere og pestisider og tilsat lidt ekstra farvestof.

Den type mærker skal tages alvorligt hvis de skal kunne virke, og jeg synes de har berettigelse ofte.

sværere kan jeg ikke se det er - og godt at parterne kunne blive enige om det i alle fald.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Niels Henriksen:
Det står jeg gerne ved og gør det gerne en anden gang hvis jeg ser det.

Jeg syntes det er cool at du står frem og siger det, fuld respekt for at du står inde for det du gjorde, men hvad du har ud af melde ham? I er ikke konkurrenter, du bor i Sverige og driver IT firma, han sælger emballage, hvorfor anmelder du ham for en bagatel?

Ville du også angive, f.eks din nabo til SKAT hvis han får hjælpe af en faglært tømmer til at reparerer en dør og du har mistake om at det foregår uden regning?

Mvh

Peter

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Peter Skouhus:
men hvad du har ud af melde ham?

Intet andet end at e-mærket har fundet ud af at deres logo bliver misbrugt. På samme måde som jeg vil blive glad hvis jeg havde et logo der blev misbrugt.

Peter Skouhus:
Ville du også angive, f.eks din nabo til SKAT hvis han får hjælpe af en faglært tømmer til at reparerer en dør og du har mistake om at det foregår uden regning?

Nu sammenligner du en direkte overtrædelse af ophavsret med en mistanke.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Peter Skouhus:
men hvad du har ud af melde ham? I er ikke konkurrenter, du bor i Sverige og driver IT firma, han sælger emballage, hvorfor anmelder du ham for en bagatel?

Jeg må indrømme at jeg har meget svært ved at forstå dine kommentarer i denne tråd. At en der - så vidt jeg ved - selv lever af at tilbyde grafisk arbejde - har SÅ lemfældig indstilling til krænkelse af andres grafisk materiale, det synes jeg er foruroligende.....

Hilsen Morten 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

På samme måde som jeg vil blive glad hvis jeg havde et logo der blev misbrugt.

OK jeg forstår hvordan du tænker. 

Niels Henriksen:
direkte overtrædelse af ophavsret med en mistanke.

Ja, det gør jeg, jeg er nysgerrig :-) men cool nok hvis ikke du vil svare.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 11:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:
Jeg syntes det er cool at du står frem og siger det, fuld respekt for at du står inde for det du gjorde, men hvad du har ud af melde ham? I er ikke konkurrenter, du bor i Sverige og driver IT firma, han sælger emballage, hvorfor anmelder du ham for en bagatel?

Det er jo ikke en bagatel. 

At du ikke synes der er gjort noget galt er jo sådan set fair nok. Det er din mening. :)

Men at sige at brug af et andet firmas logodesign er en bagatel er i min verden helt væk. Jeg ville da blive sk*de sur hvis nogen brugte noget jeg havde lavet/betalt for og dermed også har rettighederne til uden min godkendelse. 

Det er en mærkelig holdning at have til tingene. Som jeg skrev i et tidligere indlæg så ville McDonalds nok ikke synes det var fedt hvis man brugte deres M i ens logo. e-mærket miskrediteres når folk bruger det på den måde som trådstarter har gjort. At logoet så er virkelig grimt og gammeldags gør bare at jeg undres endnu mere over at nogen ønsker at benytte designelementer fra det :) Jeg synes den virker mere useriøs med e'et i logoet end uden. Det ser meget uproffeisonelt ud og trænger gevaldigt til et helt nyt design på alle leder og kanter.

Trådstarter skal være glad for at e-mærket ikke sendte en regning for brugen eller trak sin godkendelse af webshoppen som e-mærket webshop tilbage. 

Det lyder meget voldsomt når trådstarter skriver at han er blevet anmeldt. Jeg vil nu bare sige at e-mærket er blevet gjort opmærksom på at nogen benytter deres logo til noget forkert. Anmeldt? måske, men lyder ikke godt i mine øre. :)

God dag til alle aminoer :)

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

lemfældig indstilling til krænkelse af andres grafisk materiale, det synes jeg er foruroligende.....

Hilsen Morten 

Jeg forsøger bare at forstå hvordan folk tænker og handler. 

Side 2 ud af 10 (91 indlæg)