Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meldt til e-mærket af en Amino

Side 1 ud af 10 (91 indlæg)
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 22:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino's

Bare en sjov lille historie :-)

I en anden tråd her på siden, bad vi om hjælp til at afklare hvorfor vi på vores side www.billigEmballage.dk har 250 kunder om måneden der forlader vores shop på check out siden. I den forbindelse fik vi rigtig meget godt input til hvad der kunne forbedres.

Et af punkterne som nogen bed mærke i, var at vi i top banner havde brugt "e" fra e-mærkets logo til at stave emballage. Nogen mente at det nok ikke var helt lovligt, men at det nok ikke ville give det helt store ballade.

Det fik dog en eller anden (formodentlig en Amino) til at melde os til e-mærket. De ringede i hvert tilfælde dagen efter og bad os om at lave dette om. De syntes også det var lidt sjovt at vi var blevet meldt for det, og fælles blev vi enige om at vi nok hellere måtte få det lavet om. Vi har hyret en designer til at lave nyt design, så det ville nok blive gjort om kort tid alligevel :-)

Det sjove er at en eller anden åbenbart har følt sig stødt over vores brug af e-mærket, nok til at kontakte e-mærket og melde os. Eller også er der bare en eller anden der keder sig rigtig meget, og har lidt for meget tid :-)

Anyway... Bare en sjov lille historie :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 23:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg kan tydeligt huske tråden da jeg selv var en af dem der kommenterede med holdningen om at det nok ikke var så slemt. At der dog ligefrem er nogen der har rettet henvendelse til E-mærket synes jeg godt nok er lidt grinagtigt :)

Jeg håber da ikke det er firmaet der nu har fået logoopgaven. Spøg til sige :)

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 00:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Både sjovt, men på sin vis har de vel noget at have det i.
Jeg synes selv det er underligt at bruge e-mærket som en del af sit logo.
Men glæder mig til at se jeres nye :)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Op på hesten igen, jo bedre det går for dig desto flere ting som dette vil du opleve. 

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 03:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Det er vel fint nok at rette henvendelse.

Jeg vil da håbe at andre retter henvendelse til dig hvis de ser dit logo brugt af en anden, eller dine tekster er benyttet af en anden bruger. Jeg kan ikke se at det er at "melde" nogen, ved at skrive "Hey, det er sikkert ikke noget, men ville bare lige gøre opmærksom på at zyx.dk bruger e-mærket i deres logo, det er måske noget i gerne vil kigge på".

Og bare lige for eftertiden:

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 9 person

Har du det godt Kasper....du skal nok blive til noget stort! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Det sjove er at en eller anden åbenbart har følt sig stødt over vores brug af e-mærket,

Hvorfor er det sjovt? Jeg tager hatten af og takker vedkommende!

Jeg formoder at det er en bevidst handling fra jeres side? Det er vel ikke en fejl at i lige tilfældigvis har brugt et "e" som "tilfældigvis" ligner e-mærket?

Det du siger er jo dybt dobbeltmoralsk. Du synes åbenbart det er ok at kopiere - men du synes ikke det er ok at andre melder dig for det. Tsk tsk.

Lagerhotel:
De syntes også det var lidt sjovt at vi var blevet meldt for det,

Jeg synes du skal prise dig lykkelig for at de tog det så pænt.

Er der nogen der kopierer vores logo eller andet grafisk materiale, så vil jeg MEGET gerne have besked om det ASAP!! 

Hilsen Morten

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 09:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

At du kan forarges over at nogen har gjort e-mærket opmærksom på at der er en som misbruger deres logo i deres eget undre mig meget. 

I første omgang forstår jeg ikke at nogen overhovedet vil bruge deres logo som et designelement i sit eget da det er et af de grimmeste 'proffesionelle' logoer jeg længe har set. 

Jeg tror ikke at McDonalds ville blive glade hvis du brugte deres M i eMballage? Jeg tror at du skal være glad for e-mærkets reaktion da der sagtens kunne være kommet et sagsanlæg med erstatningskrav for brug af deres logo. 

Der er ingen som ønsker at andre bruger deres ting. Alle ønsker at være unikke med det de gør.

At du synes det er sjovt viser vel bare mangel på situationsfornemmelse og respekt overfor e-mærket og generelt for copyright.

Nå, men se lyst på det. Du kommer af med et meget ikke pænt logo og forhåbenligt får et mere moderne og pænt logo. :)

God dag til alle.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 09:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Peter Skouhus:

Har du det godt Kasper....du skal nok blive til noget stort! 

Det var godt nok en ulækker kommentar, jeg havde forventet mere af dig, og af en Amino ekspert-blogger.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

Kasper Grubbe:
Det var godt nok en ulækker kommentar, jeg havde forventet mere af dig, og af en Amino ekspert-blogger.

Det er cool nok....lad mig fortælle dig hvorfor:

Der er efter min mening absolut ingen grund til du laver et stykke grafik som viser en andens persons fejltrin, med det helt klare mål at denne persons fejl skal være alle tilgængelig i al evighed, for som du skriver:

"Og bare lige for eftertiden:"...

Det syntes jeg var rigtig dumt og ikke nødvendig.

Så kære Kasper derfor skrev jeg den kommentar :-) 

Side 1 ud af 10 (91 indlæg)