Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online markedsføring - erfaringer, tips & tricks

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers SØ
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Los Aminos' 

Jeg synes det ville være overdrevet spændende og høre jer, der har en webshop, hvordan i arbejder med jeres online markedsføring. Her tænker jeg særligt for betalt markedsføringsociale medier, adwords osv. 

Specielt for nye selvstændige, men også for dem som har arbejdet med det længe. Måske kunne vi drage nytte af hinandens viden og erfaringer. 

Jeg håber i vil være med på en lille marketing-debat :-) 

· Hvilke medier bruger i ? (sociale medier, affiliate, PR osv.) 

· Hvad har i specielt succes med ? 

· Hvad har i gjort, som ikke er blevet en succes ? 

· Har jeres marketing-tiltag (annoncekroner) genereret overskud ?

Sorte strømper og boxershorts - 5parsorte.dk

Tilmeldt 2. Jul 14
Indlæg ialt: 19
Fra  Mobile Solutions i Malmö Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers SØ
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Sorte strømper og boxershorts - 5parsorte.dk

Fra Randers SØ
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej tak :-) Jeg synes blot at det kunne være spændende at høre andres erfaringer. Der er jo tydeligvis masser af bureauer der tilbyder hjælp til netop dette, men jeg synes, når jeg googler, ikke jeg finder mange cases hvor virksomheder fortæller om deres erfaringer med at implementere deres online markedsføring og hvilke positive og negative følger de har oplevet. 

Sorte strømper og boxershorts - 5parsorte.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg vil da gerne dele lidt erfaringer med dig :-) 

Igennem flere af mine online projekter har jeg benytter mig af Google AdWords samt Facebook ads. Begge har været en ubetinget succes. 

Det lyder næsten for kliché, men det er bare der den hurtigste omsætnings tit kan hentes. 

Google Adwords er godt til at udfylde et behov hos målgruppen, da denne fortager aktive behovsafdækkende søgninger. Jeg har god erfaring med at splitteste annoncer 50/50, for dernæst at vælge den som konventere bedst. 

Hvis du skal ud og skabe et behov er Facebook Ads oplagt, da du kan gå ind og segmentere ned til de mindste kriterier. 

Begge af ovenstående fremgangsmåder kan blive en ringe investering hvis det ikke gøres ordenligt. Analyse, optimering, analyse, optimering osv.... Det handler om at få styr på omkostningerne så du ikke betaler for irrelevant trafik. 

Har du nogle erfaringer?? 

Vh.



Side 1 ud af 1 (5 indlæg)