Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

starte egen virksomhed?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hey folkens, jeg går og tænker på at starte egen virksomhed, da jeg har solgt mange ting i flere år, og nu hvor jeg er kommet op på de omkring 250 fans på min fb side

( den hedder Watches&Accessories ) hvor jeg sælger ure, slankepiller osv. Så tænker jeg på at starte egen virksomhed,

hvad kræver det?

Og hvor meget vil det koste?

Tak på forhånd.

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja der er nogle ting du skal have på plads, men kort sagt er det følgende:

Du skal (hvis du omsætter for over 50.000 kroner på et år) et cvr nummer og blive momsregistrret, dog kan du også blive dette fra starten af selvom du omsætter intet, og det er ganske gratis hvis du vælger at blive registreret som en enkeltmandsvirksomhed som lyder som noget som eventuelt kunne være for dig :) ( http://www.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/Registrering_af_enkeltmandsvirksomhed)
Udover dette skal du selvfølgelig have en form for regnskab, da du betaler kun skat af det overskud (indtægter-udgifter) som virksomheden har på et år, det er ikke min stærke side, men her på siden finder du mange der kan hjælpe dig med det :)

Skal du have lavet en webshop i form af en hjemmeside, så findes der mange alternativer, men sørg ENDELIG for at få en faktura med dit cvr nummer på større udgifter inden du går igang, så du med sikkerhed kan bogføre alt dette og trække det fra i forskellige situationer, ikke alt kan trækkes fra alle steder, men hellere være sikker og gemme alle papirer der omhandler virksomheden :)

Held og lykke! Det er virkelig sjovt at springe ud i, det kan godt være lidt af en jungle, og er selv først ved at få mit overblik over det, men det er nu tilfredsstillende når tingene falder på plads! :) 


Edit: fik ikke svaret på hvad det koster! Det koster 0 kroner at oprette virksomheden, det der koster er tid, og eventuelle udgifter til lager/oprettelse af hjemmeside/optimering af dette osv :) Selve registreringen er gratis :) 

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 2. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg takker mange gange.
Men du kan vel ik hjælpe lidt ang, lave cvr nummer og momsregistrer :)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor gammel er du?

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

læs lidt overvejelser om at starte eller ikke starte virkosmhed med links til at få CVR som er noget alle kan klare uden hjælp. Eneste forudsætning er at du er 18 år eller skal du søge dispensation

her link med overvejelser om at stifte og link til stiftelse http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html  og her link til at søge dispensation hvis du ikke er 18 - og dine forældre vil påtage sig ansvaret til du bliver 18 http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Koster det noget o registrer sig? Og skal man også gøre det selvom man er enkeltman?

Tilmeldt 2. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er 21

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du læser det link så vil du se en af overskrifterne er GRATIS REGISTRERING  og link til det og det vil også fremgå at man skal uanset man er enkeltmand, så tag og læs lidt på tingene, også fra de andre links du fik af andre

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo meget nemmere at spøge herinde ;)

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)