Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO i Squarespace - hjælp

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Oct 12
Indlæg ialt: 33
Fra  www.inkline.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har netop færdiggjort tekstarbejdet på en hel hjemmeside i Squarespace for en kunde. En grafiker/webdesigner har siddet på pinden ift. at opsætte hjemmesiden og plugins, men SEO'en lader til at være en lidt sværere sag modsat Umbraco og Wordpress, som jeg er en del mere vant til. 

Webdesigneren og kunden har stoppet samarbejdet ret pludseligt, hvorfor jeg ikke kan spørge denne person til råds. Jeg har dog lovet min kunde at gennemskue dette søgemaskineoptimeringsproblem, da Google bare plukker noget tilfældigt fra de forskellige tekster lige pt. En guide på Squarespaces egen hjemmeside fortæller, at jeg skal udfylde nedenstående felter, som i Wordpress sprog er Page title og Meta description. Dog vises denne 'description' på hjemmesidens slides, hvilket ikke kan være rigtigt. 

Se nedenstående billede. 

Jeg vil både have tekst på sliderbillederne, men samtidig skal jeg udforme en 'hemmelig' page title og meta description til hver enkelt side, som selvfølgelig ikke skal ses på selve hjemmesiden; kun i søgeresultaterne på Google. Jeg er ved at gå helt død i denne jungle, så håber at en af jer derude kan hjælpe mig :) Forsiden er på plads, hvilket kunne gøres under "Basic information", men hvad med undersiderne? 

Det benyttede template hedder "Bedford". 

På forhånd tak:)!

Med venlig hilsen

Nadia 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)