Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man skrive at der skal være et minimumskøb når der bruges dankort?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Det var selvfølgelig en mulighed. Noget af det vi tjener allermindst på er frimærker (3% avance), så jeg overvejer at droppe dem. Også fordi de kunder der kommer og køber frimærker, sjældent køber andet - mærkelig nok. Men ellers tror jeg at jeg indfører et minimumskøb på måske 10 kr. Så må de kunder der kun vil bruge os som hæveautomat enten købe 2 pakker tyggegummi eller gå ned til hæveautomaten 500 m længere nede af vejen, hvis de synes at det bliver for meget tyggegummi Smile

Hilsen Anette

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

iflg denne artikken (slutningen) er der ikke noget i vejen for minimums beløb for kort - hverken fra forbrugerombudsmand eller fra NETS side - 

mere ved jeg så godt nok ikke - http://www.jv.dk/artikel/1712766:Indland--Smaabutikker-indfoerer-minimumskoeb 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anette Nygaard:
Også fordi de kunder der kommer og køber frimærker, sjældent køber andet - mærkelig nok.

Ja, salg af frimærker i den mængde er da kun interessant, hvis det ikke bare "får folk ind i forretningen", men også får dem til at købe noget andet.

Drop dog frimærkerne og fortæl folk, at de kan hente en frimærkekode via deres smartphone til at sætte på det ene brev.

Eller alternativt sælg kun 10 frimærker (hæfter) ad gangen, så kommer den samme kunde da i hvert fald ikke 10 gange for at købe et frimærke.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)