Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har mistet pusten og har svært at komme i gang igen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har siden November måned arbejdet hårdt på at få gang i et "rabathæfte" (lavet som en applikation). Jeg har kontakt med 40 forretninger, der alle gerne vil være med. De har også lavet 2 tilbud som er med i appen.

Applikationen gik online 1. maj og meningen er, at jeg løbende skal kontakte flere forretninger, så der hele tiden kommer nye tilbud i rabathæftet.

Siden applikationen kom online har jeg mistet pusten. Jeg har svært ved at komme videre. Det burde være simpelt nok at gå rundt og snakke med forretninger og vise dem applikationen og høre om de vil være med. Det skal lige siges at det er gratis for forretningerne at komme med i applikationen, det eneste det koster dem, er den rabat de vil give til en kunde (kunden kan kun benytte to tilbud i hver forretning)

Hver gang der bliver solgt en applikation, så støttes en lokal forening med 100 kr. Så jeg har kontaktet de lokale foreninger for at høre om de har lyst til at være ambassadører for hæftet, da de kan tjene lidt ekstra til klubkassen via hæftet. 

Problemet er at jeg er totalt afhængig af at foreningerne gør et stykke arbejde for at sælge hæftet, hvis de ikke sælger, så er der ingen indkomst for mig, så uanset hvor mange timer jeg bruger på at rende rundt og snakke med forretninger, så kan jeg ikke være sikker på, at der i den sidste ende er en indtægt til mig - det kan jeg mærke har taget pusten fra mig.

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg andet end jeg har brug for at dele mine frustrationer med nogen der måske har være i samme situation. Sidder der en der kan give mit et venligt skub/spark, så jeg kan komme op på hesten igen? En der bor i Horsens og lige har de rette forbindelser til erhvervslivet og kan se en fordel i at være med i rabathæftet, så tager jeg i mod al den støtte jeg kan få med kys hånd.

Jeg er der, hvor jeg overvejer om den tid jeg bruger på rabathæftet er fornuftig, eller om jeg skal smide håndklædet og kaste mig over noget andet.

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg har lidt svært ved at gennemskue hvad det er du sælger og til hvem.

Er det en smartphone app eller er det et fysisk hæfte? Er det kun foreningsmedlemmer der kan få rabatten eller er det alle?

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mest af alt skrev jeg indlægget for at få et venligt spark til at komme videre. 

Det jeg sælger er et rabathæfte der henvender sig til alle. Mere præcist til dem der bor i de byer, hvor rabathæftet er introduceret. Århus, Esbjerg, Fredericia, Vejle, Kolding og Horsens.

Det er en smartphones app, der kan hentes gratis på App store/Google Play. Det er kun hvis man vil have mulighed for at benytte sig af tilbuddene, at man skal betale. Det er når man betaler man vælger hvilken forening der skal støttes med 100 kr.

App´en hedder "klubhæftet"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)