Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vandpibe Tobak

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Brøndby strand
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 03:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! Jeg står med en ide og kender ikke rigtig til tobakskatten m.m. Jeg er godt klar over, at tobak skatten er rimelig høj at importere fra Udlandet, men hvad med det Vandpibe tobak som diverse kiosker samt 7-eleven sælger, Er der nogle regler for hvad det er for noget tobak man sælger og evt. køber? 

Jeg håber, at der er nogle rare mennesker som gerne vil hjælpe! - Tusind tak på forhånd

Tjek min Facebook side ud: De bedste shisha-Tricks

Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er samme regler for det tobak du ser i 7- eleven og kiosker! Og det er den samme tobak som ofte bliver  købt i udlandet der også sælges her i butikkerne... Alt andet er bare smags forskellen. 

Men kan du uddybe dit spørgsmål lidt mere omkring det du gerne vil vide om tobakken.

;)

Fra Brøndby strand
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 04:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker mere på, at det må være dyrt med al den tobak skat der nu er. Jeg har uden held ikke kunne finde en liste over priser på tobak skatten.. F.eks hvor meget betaler man for tobak skatten for 20 g tobak udover selveprisen på tobakken. Tusind tak for din hjælp :)

Tjek min Facebook side ud: De bedste shisha-Tricks

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sidst jeg kiggede på dette så lå afgiften et sted mellem 700 - 800 kr per kilo

Fra Brøndby strand
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det regner jeg også med for en kilo :) Hvor kan man tjekke med de små pakker 20g tobak m.m. ?

Tjek min Facebook side ud: De bedste shisha-Tricks

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Oktay:
Ja det regner jeg også med for en kilo :) Hvor kan man tjekke med de små pakker 20g tobak m.m. ?
Skud fra hoften - samme afgifts størrelse - så det er bare at omregne -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Oktay:
Ja det regner jeg også med for en kilo :) Hvor kan man tjekke med de små pakker 20g tobak m.m. ?

Det kan du alt sammen få oplyst hos SKAT

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du siger 20 g pakker så har jeg en ide om at du ikke mener rigtig tobak, mange vandpibe tobak er ikke lavet er rigtig tobak, derfor ingen tobak afgift.

Men snakker du om Al-Fakher tobak så er det selvfølgelig ægte tobak og derfor afgift.

Tilmeldt 22. Jul 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Du skal være opmærksom på at når du bestiller fra ikke EU lande koster det 774 kr pr kg i ren Punktafgift.
Så kommer der moms på 20% + 74% i toldafgift..
Det er en rigtig dyr fornøjelse...

Du skal virkelig finde det billigt, før det kan betale sig.

Hvis du har planer om at købe med hjem efter en rejse, skal du kun betale afgift + moms... Da du har betalt for rejsen, er det lidt billigere...

Jeg lærte det på den hårde måde og skulle betale 3500 i told og afgift, på en forsendelse på 1.75 kg fra USA. (havde købt for 1100).
Du skal også være opmærksom på at bestiller du andet som fx en pibe, så betaler du toldafgift som om det var tobak (74%).
Derfor råder told&skat altid at du sender tobak for sig selv..

Håber du kan bruge info :)

Fra Brøndby strand
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på, at man ikke skal betale tobak afgift hvis det ikke er Al fakher?

Tjek min Facebook side ud: De bedste shisha-Tricks

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)