Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At lave min side til tyskere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en hjemmeside, hvor jeg lejer en lille hytte ud til sommergæster. Jeg vil lave en side på tysk men er i tvivl om jeg skal købe et domæne med .de eller .dk eller om det overhovedet har nogen betydning, når selve siden bliver skrevet på tysk. 

Nogen som ved noget faktuelt om det????

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale at købe et .dk domæne, også lave alt det danske indhold der - Også lave alt det tyske indhold på domæne.dk/de - Det vil give det bedste når det kommer til SEO

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jassie,

Der er flere muligheder. Nu hvor du allerede har et .dk domæne vil det helt klart være hurtigst og nemmest bare at lave en underside på tysk. Du kan godt ranke på tysk tekst på et dansk domæne.

Hvis du tror du i fremtiden vil satse på Tyskland ville jeg nok lave en side på et .de domæne, da det er en del nemmere at ranke på et lokalt domæne med lokalt sprog end med et udenlandsk domæne. Havde du brugt et 'generisk' domæne som .com, så havde det været mindre afgørende.

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar. 

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav det på den danske (domæne.dk/de) men køb samtidig samme domæne .de og lav re-direct derfra.
Så er du sikker på at få den optimale SEO fra din allerede eksisterende side og får samtidig dem der laver direct search på domæne.de

 

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er at min side hedder billigovernatningnordjylland.dk og det er ikke særlig internationaltWink, så jeg regner med at lave en side med et tyskklingende navn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)