Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde hjemmefra?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

GivMigMereDK:
Du skriver direkte nedladende og får mig til at virke som ubegavet i forhold til at søge jobs?

Det var ikke meningen, beklager. Men som det også står i kommentaren herover, så er det ikke min erfaring, at det er en "bare lige" sag. Jeg er kommet længst med målrettet indsats og start fra bunden, i mit personlige CV. Jeg har heller ingen venner, som har skudt genvej i hverken front eller backend programmerings-branchen.

Men, lad os da høre hvad du får ud af anstrengelserne.

Dennis

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil tjene en ekstra skilling eller to kan du jo eventuelt tage et kig forbi amino freelancer? Har selv haft held der et par gange, og finder du ikke noget der, er der faktisk mange steder online der søger f.eks. danske oversættelser af engelsker tekster eller omvendt, har siden jeg var 15 år gammel sat og være en lille "mini"-freelancer i mine sommerferier når jeg kedede mig, dog giver de udenlandske freelance bureauer ikke mange penge igen, men penge er vel penge i sidste ende hvis man ikke har andet.

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)