Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny revolutionerende flaske

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Viby
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har brug for noget feedback på en ide. Jeg kan ikke umiddelbart finde noget lignende på markedet.

Forestil dig en flaske som du for eksempel kan fylde med vodka og juice (adskilt). Når du hælder op kan du dreje på låget og bestemme hvilket forhold det skal hælde ud i, for eksempel 80/20. Nu har du så en vodka/juice drink og du kan sige til dine venner at 80/20 synes du er meget god eller den skulle måske have lidt mere vodka. På denne måde vil du altid få samme blandingsforhold og der vil helt sikkert gå leg i den med nogle 50/50 osv. Du kan selvfølgelig altid hælde noget andet i flasken end vodka og juice, mulighederne er mange. Man kunne også forestille sig at flasken kunne have flere ”rum” end to.

Der kunne selvfølgelig også være tale om blanding af saftevand til børnene.

Tusind tak for jeres feedback og tid.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 03:55
Hvor mange stjerner giver du? :

så du vil hælde 10 cl sprut i en beholder og 10-20cl blanding, når du har blandet lidt hælder du så resten op eller ud, jeg kan godt se hvad du mener men din ide er ligegyldig - sorry - eller kan andre sige jeg tager fejl? Du skal fylde i til næste drink ikk?

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke mindst:

Hvordan forestiller du dig at denne flaske LET skulle kunne rengøres?

Kommer man med den slags ideer, så er det en god ide at komme med en tegning samtidig og have tænkt en basal SWOT igennem. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes allerede protein shakere, som kan gøre dette :)

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er sjovt - men UMIDDELBART udfra de sparsomme oplysninger du har givet tror jeg der vil være ret meget modgang før du er igang.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Viby
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr A:

Tanken er at der skulle være til mere end én drink men selvfølgelig kun til én type drink men her har vi også nogle gode ideer. Jeg ved selv at til de fleste forfester jeg har været til så er det ofte det samme der går rundt, for eksempel rum og cole :)

Men mange gange tak for dit svar. Skriv endelig hvis du har mere.

Fra Viby
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Folmand:

Ja den skal helt klart være meget let at rengøre og det er også noget der bliver tænkt på, men ideen er stadig meget ny og det var egentlig bare for at høre om der var et potentiale eller lignende allerede fandtes.

Tak for dit svar :D

Fra Viby
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

Har du et billede eller link til dette? for så vidt jeg ved er det oftest kun noget med pulver eller lignende og ikke noget der fungere på samme måde som jeg har tænkt. Ved godt det er svært lige at vide hvad jeg har tænkt da jeg ikke har skrevet så meget igen om ideen. Men tak for dit feedback.

Fra Viby
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

R.L. :

Tak for det :) Ja det bliver rigtig svært at nå i mål men hvis man lige får fat i de rigtige folk tænker jeg at det kan lade sig gøre.

Tilmeldt 13. Mar 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder smart at man kan mixe drinken direkte. Måske til club steder som så kan give en rom & cola ved e´n påfylding..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)