Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætterselskab for 499 kr. - Giv kritik, ris & ros

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg skrev for en måneds tid siden, et indlæg omkring IVS selskaber, og om der var interesse i at købe dokumenterne for 499 kr. Og derefter selv indsende dem.

Dette resulterede i en del positive tilkendegivelser, og flere rigtig gode råd. Jeg har nu fået alt på plads med bl.a. registreringer hos erhvervsstyrelsen osv.

Jeg har åbnet denne side www.billigivs.dk hvor man kan bestille dokumenterne til at stifte et IVS selskab. Dette kan bruges indtil omkring oktober måned, og måske efterfølgende, da de skifter til digital indberetning der, og jeg ved endnu ikke hvordan deres praksis bliver.

Men alt i alt - Man kan på www.billigivs.dk bestille alle dokumenterne i formularen, hvor man så efterfølgende modtager dem på mail indenfor 1-2 hverdage. Det koster kun 499 kr. + moms.

OBS! Hvis i tester formularen, så skriv lige jeres navn efterfulgt af Amino, så jeg ved det bare er her fra.

Kom med kritik, ris, ros eller andet der falder dig ind J

Se tidligere indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/230532.aspx#1502720

Med Venlig Hilsen

Troels

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels B:
Jeg har åbnet denne side www.billigivs.dk hvor man kan bestille dokumenterne til at stifte et IVS selskab.

På forsiden ser det ud som om prisen for et IVS er 499,- men der står intet om at det er papirerne man får til den pris. Det skal man længere ned for at se. Jeg mener at det bør fremgå af forsiden at det er papirerne og de 670 kr i stiftelse kommer bagefter.

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du have helt ret i! Det vil jeg lige få fremhævet på forsiden :)

Mange tak for det! 

Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Beckers Køge / Colorama Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vil jeg da gerne komme med lidt RIS. 

Jeg har for 2 dage siden brugt din side.. Har intet hørt, intet set, kan ikke komme i kontakt med dig telefonisk, og pengene er trukket på min konto.. 

Ydermere, skrev du at der ville fremgå, på forsiden, at der senere kommer en merudgift, den er desværre ikke rettet

Jeg afventer...

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Delin,

Beklager hvis jeg har været svær at få fat i, men jeg har været væk fra min telefon i 1 dag. Jeg har sat 1-2 dages leveringstid, og du vil derfor modtage dem senest i løbet af i dag. Jeg mener godt du kunne have henvendt dig enten på chatten eller mail, hvor du vil have fået respons med det samme da jeg er på min mail. Jeg forsøger at levere alle hurtigst muligt, og helst efter 1 dag, men nogle gange er der for mange til at jeg kan nå det, og derfor bliver det nogle gange 2 dage. Beklager, men jeg håber ikke det betyder noget :) Men som sagt, hvis det var, kunne du have sendt mig en mail, og jeg ville have fortalt dig at du ville modtage dem senest i dag, fredag.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)