Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varelager til en værdi af 14069,27 ex moms sælges bud ønskes

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et varelager af mobiltilbehør og el-artikler til en værdi af 14069,27 ex.moms som jeg ønsker at realisere.

Jeg vil meget gerne af med det hele på en gang, derfor ønsker jeg et bud på hele lageret. 

Liste over produkterne er vedhæftet.

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov fandt den*

 

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Malling:

Jeg har et varelager af mobiltilbehør og el-artikler til en værdi af 14069,27 ex.moms som jeg ønsker at realisere.

Jeg vil meget gerne af med det hele på en gang, derfor ønsker jeg et bud på hele lageret. 

Liste over produkterne er vedhæftet.

Vi lukker den bare her igen... Tak for de mange henvendelser, desværre var vi langt fra hianden med hensyn til prisen. 

Jeg prøver at komme af med det på DBA eller QXL, og hvis det ikke lykkes ryger det til de evige jagtmarker.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 06:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Istedet for du, i dit indlæg, ligger vægt på hvad prisen er, så burde du altså ligge vægt (og billeder!) på hvad det er du prøver at sælge. Det er efter min opfattelse en helt forkert måde du griber den salgssituation an på.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Sten Krog:

Istedet for du, i dit indlæg, ligger vægt på hvad prisen er, så burde du altså ligge vægt (og billeder!) på hvad det er du prøver at sælge. Det er efter min opfattelse en helt forkert måde du griber den salgssituation an på.

Nu er prisen jo altså også en vigtig del, og af listen burde det fremgå hvilken type produkter der er tale om. Og ved henvendelser fremsender jeg naturligvis pris på de forskellige produkter, hvilket jeg også har gjort til dem der har henvendt sig. 

Men desværre tror mange at de kan få alting til ingen penge, så prisen må jo være vigtig. Cool

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skriver du så ikke bare hvad du ønsker af pris i stedet for - så slipper alle da for at spilde tiden på at komme med et bud som du mener er for lav :-)

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

WOWWOW:

Hvorfor skriver du så ikke bare hvad du ønsker af pris i stedet for - så slipper alle da for at spilde tiden på at komme med et bud som du mener er for lav :-)

Som jeg har skrevet i overskriften ønsker jeg bud. 

Fik måske formuleret mig forkert før, har sendt priser til alle henvendelser, de har svaret at det er for dyrt, men har ikke kommet med noget bud, og så var det bare min tanke at det skyldes folk tror de kan få alting for ingen penge. 

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Malling:

Som jeg har skrevet i overskriften ønsker jeg bud. 

Fik måske formuleret mig forkert før, har sendt priser til alle henvendelser, de har svaret at det er for dyrt, men har ikke kommet med noget bud, og så var det bare min tanke at det skyldes folk tror de kan få alting for ingen penge. 

Vil lige komme med afslutningen på denne her. 

Det lykkes at sælge en del på dba.dk , resten vil nok blive nedskrevet til 0,- og destrueret...

Vil gerne takke alle for interressen

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael.

Det virker meget besynderligt, at du i din tråd afviser lave bud, men samtidig er klar til at kaste produkterne ud på de evige jagtmarker.

Den bemærkning skriver til himlen, at du ikke selv anser dit varelager til at have den store værdi, og du må derfor forvente meget lave bud.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel K:

Hej Michael.

Det virker meget besynderligt, at du i din tråd afviser lave bud, men samtidig er klar til at kaste produkterne ud på de evige jagtmarker.

Den bemærkning skriver til himlen, at du ikke selv anser dit varelager til at have den store værdi, og du må derfor forvente meget lave bud.

Tænkte nok der var nogle der ville vågne op. Læg nu mærke til, at jeg skrev "nok" prøver da selvfølgelig at komme af med det sidste på dba igen. 

Og jeg har ikke tidligere givet udtryk for at jeg ikke anser mit varelager til at have den store værdi, men du har ret i at jeg forventede meget lave bud, for som jeg tidligere skrev, er der mange herinde der tror de kan få det hele for ingen penge. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)