Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til theme søgning – Billigvvs.dk er udgangspunktet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Prøver lige heldet herinde, efter over flere dage at have søgt mig selv til vanvid ….

Har nu bestemt mig for at komme igang med en affiliate webshop, hvor domæne er købt og der er styr på hvilke produkter, partnere jeg skal linke til osv. Siden bliver opbygget i WordPress med Woocommerce var planen, og der skal findes theme, men for pokker muligheder er for mange.

http://www.billigvvs.dk/

Forestiller mig noget der minder om billigvvs.dk, som jeg syntes fungere ret godt. Der er en lille slider der ikke fylder halvdelen af skærmen, fin mulighed for lige at have et par artikler sammen med sine produkter.

Rent produktmæssigt bevæger jeg mig lidt i samme genre som dem, hvor jeg vil have en del forskellige produkt grupper. Gider ikke som de fleste themes at have en KÆMPE slider der fylder halvdelen af ens skærm, langt hellere nogle bokse/billeder med ens kategorier på, hvor man kan klikke sig direkte ind på.

Har nogen set et theme der minder lidt om opbygningen på billigvvs.dk, eller måske har et par bud ? – Kigger naturligvis videre, men det kunne trods alt ske at man var heldig :)

/Mvh Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fundet dette her:

http://www.templatemonster.com/woocommerce-themes/47943.html

Syntes noget i denne stil er ret fint, simpelt og ikke alverdens gøjl osv ... Dog er de 115 Dollars i den høje ende syntes jeg, vil gerne ned omkring de 50 Dollars eller lign de fleste fx på Themeforest koster.

Jeg leder videre, kunne ske folk havde set i deres egen søgning de måske tror kan bruges :)

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)