Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svensk rengøringsfirma på det danske marked!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Front Services Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har et svensk rengøringsfirma og arbejder ud fra Malmö. Vi har de fleste af vores kunder i Malmö og Lund området, men leger nu en hel del med ideen om att komme ind på det danske marked og dække København og Ørestadsområdet. Hvad er jeres tanke om det??

Grunden til det er at vi ikke vil nøjes og vi behøver at vokse som firma og derfor behøver vi flere kunder. Vi starteded i Malmö fordi det er her vi bor og har vores hverdag. Men når vi tænker over det har vi jo nok et mere brugbart netværk i Dk.

Hvad skal der til rent teknisk for at kunne arbejde og ha betalende kunder i Dk? Vi er selvfølgelig momsregistret og har revisor i Sverige. Behøver vi registreres hos Skat? Hvad gør man med en faktura som er betalt til en dansk konto som skal bogføres i Sverige?

I rengøringsbranchen er det en hård jungel eftersom at der er rigtig mange firmaer på markedet og utrolig mange af dem underbyder og giver tilbud med helt useriøse lave priser. Vi er ikke en af dem. Vi har realistiske priser og er knald dygtige til at gøre rent og opretholde en personlig relation til kunden.

Vi behøver at vokse både på bredden og højden, vi er klar til at ansætte om vi behøver det og vi er klar til kampen.

Nogle med nogle gode kontakter? Behøver du rengørng? Behøver du et støvfrit kontor (i hvert fald lige efter at vi har været der)? Har du for mange kunder og er intresseret i at "sælge" dem videre? You name it.....

Eller andra smarte ideer til at vokse?

Go` aften!

 

Fra cph
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder spændende hvis i har brug for en Driftschef er jeg interesseret jeg har stor erfaring med rengøring, ejendomsservice, vinduespolering.

jeg har været i branchen i 16 år.

jeg bor i københavn

mvh

benny

Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Front Services Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benny

Som det ser ud lige nu har vi ikke brug for det. Men man ved aldrig med fremtiden Du er velkommen at sende mig dit cv i en mail/ info@frontservices.eu

Tak

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)